پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۶
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که عدالت با الگوی غربی محقق نمی‌شود، گفت: اصلاح مسیر انقلاب اصلاح شعاری عوام‌فریبانه است.
سرلشکر جعفری بیان کرد: یاری دین خدا تنها وابسته به ابعاد امنیتی و دفاعی نیست بلکه باید به آن توجه کنیم و به صحبت‌های رهبر انقلاب دقت کنیم و روی این نکته توجه کنیم که آمادگی دفاعی را باید حفظ کنیم اما کارهای زمین‌مانده زیاد داریم که نباید از آنها غفلت کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید به وسایل ایجابی توجه کنیم، گفت: ما در بخش سلبی توانمندیم و در سال‌های دفاع مقدس و در اکثر سال‌ها در حالت افندی بودیم و در انقلاب اسلامی حالت افندی ما حالت سلبی است.
وی افزود: سال‌هاست که مقام معظم رهبری این را مطالبه می‌کنند و رسالت سخت سپاه و بسیج و ‌حوزه‌های علمیه تحقق این هدف است و زمانی این کار سخت می‌شود که برخی مسئولان داخلی و سیاسیون این مسیر و تحقق این اهداف را قبول نداشته و سنگ‌اندازی کنند.
سرلشکر جعفری بیان کرد: وقتی تفکری که مخالف تفکر انقلاب اسلامی است و اسلامی فریبنده چون اصطلاح اصلاحات یا رفروم را بدهند، باور اینکه تفکری می‌تواند مقابل تفکر رهبری که حرف قرآن و اسلام را در جامعه می‌زند و ‌موضع‌گیری‌هایش، جهت‌گیری و جهت‌دهی‌‌های آن و ترسیم حرکت جامعه را براساس مبانی دینی باشد، سخت است.
وی تصریح کرد: سختی کار ما این است که بدانیم در داخل چه افراد اعم از مسئول و غیرمسئول مخالف این راه هستند و در این میان بصیرت یعنی ایمان به ولایت و التزام به آن و اگر کسی حرف انقلاب را بزند اما به حرف رهبری گوش ندهد یا قهر کند یا عمل نکند، هیچ ارزشی ندارد.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران با طرح این سوال که راه انقلاب اسلامی و مشکل اساسی و مانع اصلی پیشرفت انقلاب چیست؟ اظهار داشت: انقلاب‌ها همیشه از داخل ضربه خوردند اما وجه تمایز انقلاب اسلامی این است که در برابر تهدید بیرونی متحد شود و تهدید را تبدیل به فرصت ‌کند اما همین انقلاب همیشه در طول تاریخ از داخل ضربه خورده است.
سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه این مباحث جنبه‌های ایجابی است و امروز انقلاب اسلامی در چنین مقطعی گیر کرده است، افزود: گیر انقلاب اسلامی در تفکر خطرناکی است که مقابل راه انقلاب وجود دارد و طرفداران آگاه و ناآگاه دارد.
وی بیان کرد: این چفیه‌ای که روی دوش رهبری است برای مبارزه با چنین تفکر خطرناکی است که از سال ۷۸ و از زمانی‌که گفته شد انقلاب اسلامی باید متوقف شود و نظامی اسلامی داریم و باید با الگوی غربی فقط نان و آب مردم را حل کنیم و کاری نداشته باشیم آمریکا و اسرائیل چه ظلمی به مردم منطقه می‌کند، به دوش انداختند.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: آنها می‌خواهند در مسیر انقلاب اصلاح انجام دهند و اعلام کردند ما باید به مردم خودمان برسیم؛ این را اصلاح کنیم شعاری عوام‌فریبانه است که جمعی افراد کم‌بصیرت فریب آن را می‌خورند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: