چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
صراط نیوز نوشت: چرا احمدی‌نژاد هنوز "سایلنت" است؟
سکوت احمدی نژاد البته سابقه دار است؛ او در ماجرای مشهور انتصاب مشایی به معاون اولی، نیز توصیه رهبر انقلاب را تا زمان انتشار دستخط ایشان، پشت گوش انداخته بود. در ماجرای استعفا و بازگشت حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم، رییس جمهور سابق حتی گام هم آن سو تر برداشت و علاوه بر سکوت رویه خانه نشینی را هم در پیش گرفت.

فرارو نوشت: اصولگرایان با حذف احمدی‌نژاد به کما می‌روند؟
گویا این جریان به دنبال آن بوده است تا با به تاخیر انداختن خبر منع محمود احمدی‌نژاد از حضور در انتخابات ریاست جمهوری فرصتی برای بازسازی و احیاء از دست رفتن این گزینه «جدی» انتخابات ریاست جمهوری را برای خود فراهم آورند و خود را سامان دهند.

خبر آنلاین نوشت : مساله رییس‌جمهور ماندن؛ «سازمان رأی» روحانی کجاست؟
اگر در پایان دوره اول احمدی‌نژاد خیلی‌ها دلشان آنچنان از او پر بود که در اولین فرصت حرف‌ها را زدند، اینجا و در برهه‌ای از زمان که حسن روحانی ماه‌های آخر دولت اولش را پشت سر می‌گذارد کسی حرف از فصل و جدایی نمی‌زند .

وقتی کف گیر به ته دیگ می‌خورد
حسن روحانی در سال۹۲ با حمایت اصلاح طلبان به ریاست جمهوری رسید و اصولگرایان به هیچ عنوان از وی حمایت نکردند. این در حالی است که به نظر می رسد این مسأله در انتخابات ریاست جمهوری سال۹۶ تکرار نخواهد شد و اصولگرایان از هم اکنون تلاش می کنند نقاط مشترک بیشتری با حسن روحانی پیدا کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: