دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
هفته‌نامه‌های «صدا» و «یالثارات» با اکثریت آرای هیات منصفه مطبوعات در خصوص اتهام توهین به رئیس‌جمهور مجرم شناخته شدند.
در جلسه امروز دادگاه مطبوعات به پرونده‌های هفته نامه «صدا» و «یالثارات» در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی رسیدگی شد.
پس از برگزاری جلسه دادگاه، هیات منصفه مطبوعات وارد شور شد و اعلام کرد پرونده هفته نامه صدا با عناوین اتهامی توهین به رییس جمهور و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت آرا، مجرم شناخته شد و به اتفاق آرا، متهم را مستحق تخفیف ندانست.
همچنین در جلسه امروز به اتهامات هفته نامه یالثارات رسیدگی شد. پس از پایان جلسه دادگاه ، هیات منصفه مطبوعات وارد شور شد و این هفته نامه را در خصوص اتهام توهین به رییس جمهور با اکثریت آرا مجرم تشخیص داد و در خصوص اتهامات توهین به  اشخاص و نشر مطالب خلاف واقع و پخش شایعات با اکثریت آرا مجرم تشخیص نداد. همچنین هیات منصفه مطبوعات با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف دانست.
گفتنی است یالثارات در مطلبی علیه مولاوردی نوشته بود: «از دیدگاه لیبرالی رئیس‌جمهور فعلی، قبیح‌ترین و نارواترین کار آن است که عده‌ای امر به معروف را علیه زنان لاابالی و بی‌حیا و بی‌حجاب به کار گیرند و حرف ثابت او همان است که اخیرا آن زن فمینیست عضو ارشد تشکیلات برانداز و منحل‌شده مشارکت ابراز داشت: دولت با برخورد با زنان (ولو با عریانی کامل آشکار شوند) مخالف است. البته این زن کذایی در ادعای خود صادق است و مگر آن زن مفلوک، همپالگی سابق همین شخص نبود که شب‌هنگام لخت و عریان در محله‌های لندن ظاهر شد و مورد تجاوز سه تن از اوباش انگلیسی قرار گرفت و هم‌اینک روحانی، همپالگی همان «بدتر از فاحشه معروفه در دنیا» را می‌خواهد بر گردن زنان ما مسلط کند به نام خانم معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده!»
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: