دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه عقب‌ماندگی در هرحوزه‌ای نتیجه نبود حاکمیت روحیه بسیجی است گفت: تعامل بیش از اندازه با غرب سبب عقب‌گرد ملت ایران از مسیر پیشرفت می‌شود.
سردار محمدرضا نقدی اظهار کرد: دست‌آوردهای کنونی کشور رعب و وحشت‌ دشمنان را به دنبال داشته و دشمنان ما به همین سبب به دنبال تحلیل و بررسی روند کسب موفقیت‌های فعلی ما هستند تا سرمنشا و روش تضعیف آن را بیابد.
وی عنوان کرد: دشمن همواره در تلاش است تا ما را از این مسیر صحیح گمراه سازد و به سمت پوچی‌ها برویم به همین سبب کوچک‌ترین مشکل جامعه را بزرگنمایی می‌کنند، برای مثال می‌توان گفت که جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیسم از نگاه عموم پنهان مانده و نشر داده نمی‌شود اما در ایران تنها اگر یک مامور با صدایی بلند با متهمی صحبت کند این اقدام را به بدترین عنوان و با هدف تضعیف ایران نشر می‌دهند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت استقامت در برابر حیله دشمنان گفت: راهی که انتخاب کرده‌ایم صحیح‌ترین راه است و باید تا انتها ادامه یابد زیرا دشمنان در تلاش‌اند تا با ا یجاد فضاهای مختلف این تصمیم را تضعیف کنند تا به دامن غربی‌ها برویم.
سردار نقدی خاطرنشان کرد: انحراف مسیر ما از اصلی‌ترین اهداف دشمنان است و در این راستا در تلاش‌اند با جلوگیری از پیشرفت و اقتصاد ما زمینه پناه بردن به دامان دشمنان را فراهم آورند، باید گفت که تعامل با غرب سبب عقب‌گرد ملت ایران از مسیر پیشرفت می‌شود و هرگونه همکاری با غربیان در تمام زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، امنیت و غیره عقب‌ماندگی را به دنبال دارد اما برخی بر این باورند که این‌گونه نیست.
وی بیان کرد: در هر زمینه‌ای که عقب‌ماندگی وجود دارد به سبب نبود حاکمیت روحیه بسیجی در آن حوزه است و باید آگاه باشیم و فریب اشعار دشمنان را نخوریم، گفته شد که با ایجاد تعامل ما و غربیان تحریم‌ها لغو و شکوفایی اقتصاد ایجاد می‌شود اما اکنون گفته می‌شود که در نتیجه این تعامل درختی را به خاک نشانده‌ایم که از او برداشت کنیم اما ۶ یا ۷ سال پس از کاشت به ثمر می‌نشیند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برقراری تعامل با غربیان و افراد دارای قدرت به منظور کسب منافع تصوری غلط و غیر مبتنی بر مباحث علمی است که از دوران رژیم‌های طاغوتی برای مردم به جا مانده است، اما ما باید تلاش کنیم تا با این تصورات غلط مقابله کنیم زیرا راه ما راه مقاومت و بسیجی بودن است و افرادی که از این مسیر فارغ‌اند عقب‌مانده و از پیشرفت بدور هستند.
سردار نقدی ادامه  داد: کشور عربستان بزرگترین تولیدکننده نفت در جهان است و با امکانات موجود می‌توانست بهترین مهندسان، سازه‌ها و تجهیزات نفتی را داشته باشد اما تعامل نزدیک این کشور با آمریکا سبب توقف پیشرفت در آن منطقه شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: