دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
عصر ایران نوشت: ترامپ نشان داده اهل معامله است. او بیش از آن که سیاست مدار باشد بازرگان و کارآفرین است واصطلاحا اهل دو دو تا چهارتا. در همین مدت هم بسیاری از مواضع خود را تغییر داده و چرا در قبال ایران چنین نکند؟ پیش تر نیز جمهوری خواهانی مانند رونالد ریگان و جرج بوش پدر در دوران ریاست جمهوری تمایل خود را به معامله با ایران نشان داده بودند که مشهور ترین نمونه مربوط به ۳۰ سال قبل و اعزام روبرت مک فارلین با کلت و کیک بود.

فردا نوشت: دغدغه اصلی رئیس محیط زیست، محیط زیست نیست. نگرانی اصلی او چند ماه باقی مانده دولت و تبلیغ از دولت تدبیر و امید برای بقا در دور دوم است. اما وضعیت محیط زیست ایران خوب نیست. آینده ای روشن در این حوزه وجود ندارد. هر سال بدتر از پارسال، لیست معضلات زیست محیطی پرتر می شود. بحران آب و خشکسالی کشور را تهدید می کند. آلودگی هوا نه تنها کم نشده که تلفات انسانی ناشی از آلودگی هوا، افزایش یافته است. ریزگردها به مهمانان ناخوانده استان های غربی تبدیل شده اند و مناطق مرکزی نیز آسیب پذیر شده اند.

الف نوشت: هفت ماه به پايان كار دولت مانده است. به قول آقاي لاريجاني زنگ انشاء تمام شده است. وقت زنگ حساب است. مردم مي‌خواهند براي انتخابات بعدي تصميم بگيرند. آيا نبايد دولت در باب آنچه گفته و آنچه وعده داده، حساب پس بدهد؟ مجلس هم كه وظيفه نظارت بر عملكرد دولت دارد، در اين باره حرفي براي گفتن ندارد و دستش خالي است. هفت ماه از  افشاي حقوق‌هاي نجومي در افكار عمومي مي‌گذرد، هنوز يك راي انفصال دائم از خدمات دولتي و بازگشت وجوه به خزانه و مجازات نجومي‌بگيران صادر نشده است. هر چه بوده آنها داوطلبانه مبلغي به خزانه ريخته و استعفا داده‌اند. آيا رئيس جمهور نمي‌خواهد از فرصت‌هاي باقي مانده به جاي حمله به منتقدينش، زنگ حساب را به صدا درآورد و به مردم گزارش دهد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: