دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴
پارس نیوز نوشت: پپاسخ تامل برانگیز یک مقام دولتی در مورد سیاستهای اقتصادمقاومتی
ظاهرا دولت و مجلس باهم تفاهم کردند که به‌جای برگشت لایحه و تغییر و تدوین لایحه جدید با ماهیت برنامه‌ای توسط دولت، مجلس باهمکاری دولت این کار را انجام دهد و همه این موضوعات را در آن قرار دهند. طبیعتا در مجلس این موضوع در حال بررسی است و خصوصیات یک برنامه توسعه‌ای در آن لحاظ خواهد شد.

راه دانا نوشت: وضعیت گشایش های بانکی در پسابرجام
اعداد و ارقام ضد و نقیض از رابطه بانک های ایرانی با بانک های خارجی و تلاش برای بزرگ نشان دادن دستاوردهای توافق هسته ای حاکی از آن است که دولت نیز به بدعهدی های غرب به ویژه آمریکا در دوران پسابرجام پی برده است اما شجاعت و قدرت بیان کارشکنی های آمریکا را ندارد.

عصر ایران نوشت: جامعه روحانیت مبارز؛ آب در کوزه و تشنه لبان گشتن
آیا عجیب نیست که یک حزب ۴۰ ساله به دنبال کسی باشد تا عضو همین تشکل را شکست دهد یا موجب ریزش آرای او شود؟! آیا این رفتار مصداق «شلیک به آینه» نیست؟ آیا نه از حیث سیاسی که به لحاظ صنفی هم عجیب نیست که یک تشکل روحانی به جای حمایت از هم‌لباس خود به دنبال نامزد دیگری باشد؟

خبرآنلاین نوشت: قطار فراکسیون‌های قومیتی در مجلس؛ کُردها به‌دنبال تُرک‌ها
فراکسیون ترک زبان‌ها که از ابتدای مجلس دهم زمزمه تشکیل آن شنیده می‌شد، حالا تشکیل شده، اما به دنبال آن زمزمه تشکیل فراکسیون کردها هم به گوش می‌رسد. سوال اینجاست که قطار دسته‌بندی‌های قومیتی در پارلمان قرار است چه زمانی متوقف شود؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: