يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
ساداتی نژاد صادقی را دادگاهی کرد
محمدجواد جمالیسخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به به بررسی شکایت ساداتی‌نژاد از صادقی گفت: هیأت نظارت صحبت‌های آقای صادقی را برخلاف وظایف نمایندگی تشخیص داد، متأسفانه هیأت نتوانست طرفین را به صلح و سازش بکشاند. بنابراین شکایت ایشان از آقای صادقی نماینده تهران به دادگاه فرستاده شد. سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان همچنین در مورد آخرین وضعیت شکایت قوه قضائیه از محمود صادقی نماینده تهران،‌ گفت: آقای صادقی هفته گذشته توضیحات شفاهی را در هیأت نظارت مطرح کردند. این هفته نیز توضیحات مکتوب شان را به هیأت دادند که قرار شد این توضیحات توسط دو حقوقدان هیات یعنی روسای کمیسیون‌های اصل نود و حقوقی مورد رسیدگی قرار گیرد و بعد از اعلام نظر نهایی موضوع به قوه قضائیه اعلام شود.

مخالفان دولت بیکارند
احمد خرم درخصوص تخریب دولت گفت: مخالفان بیکارند، به همین خاطر همه وقتشان را صرف تخریب دولت می کنند. بنابراین گاهی آقای روحانی ناگزیر است بخشی از وقتش را برای پاسخگویی به این دوستان بگذارد. خرم ادامه داد: مسلما هر بار که روحانی صحبت می کند روی قشری از مردم اثر می کند ولی اینکه فکر کنیم یک مصاحبه و یک سخنرانی می تواند تمام آن نگاه های منفی را از بین ببرد امکان پذیر نیست. مخالفان چون بیکارند می توانند صبح تا شب مطلب بنویسند و فکر مردم را مخدوش کنند. رئیس جمهوری با اینکه باید به کارهای اجرایی بپردازد باید در چنین فضای مسمومی به تخریب مخالفان پاسخ دهد، از این رو باید گروه هایی را تشکیل دهند که با مردم در تماس باشند. 

کاندیدای ناشناسی داریم که بیشتر از روحانی رای دارد
محمد علی پورمختار نماینده مجلس در مورد کاندیداهای معرفی شده از سوی اصولگرایان تا به امروز و میزان پایگاه مردمی و رای آوری آنها نیز گفت: آقای میرسلیم و یا هر کاندیدای دیگری که معرفی شوند به اندازه آقای روحانی رای دارند. وی در مورد اینکه کدامیک از کاندیداهای اصولگرا توان رقابت با روحانی را دارند گفت:روحانی در حال حاضر توانی ندارد و یک کاندیدای ناشناس که در آینده  از طرف جبهه انقلاب  معرفی خواهد شد رای اش از روحانی بیشتر است. وی تاکید کرد: من معتقدم هر فردی که از طرف اصولگرایان  مطرح شود رای آقای روحانی را می شکند و حتی در طیف همسو با آقای روحانی نیز افرادی هستند که رقیب ایشان هستند یعنی عارف ،جهانگیری و مطهری به جد به عنوان رقبا یا جانشینان وی مطرح هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: