يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
مگر از غیب نامزد بیاورند که رای بیاورد
غلامحسین کرباسچی درمورد نامزدهای اصولگرا و احتمال رای آوردنشان درمقابل روحانی گفت: مگر اینکه از غیب کسی را وارد انتخابات کنند و یا کاندیدا از خارج بیاورند یا از قوطی عطاری کسی را پیدا کنند! چون چیزی که ما الان مشاهده می کنیم همان افرادی هستند که می شناسیم ودررقابت باروحاني مشکل ساز نیستند.  کرباسچی در عین حال افزود: به نظر من اصولگرایان نیروهایی را وارد انتخابات می کنند که خیلی صریح و شفاف در کنار بخشی از اصولگرایان معتدل که معقول تر هستند، اظهارات تندی علیه روحانی و اصلاح طلبان داشته باشد تا با تخریب روحانی آرای او را در انتخابات پایین بیاورند تا رای روحانی زیر 50 درصد بشود و احتمالا با یکی از آن نیروهای اصولگرا به دور دوم انتخابات برود و آن وقت در دور دوم همه مقابل روحانی متحد شوند. 

پیشنهاد مجلس برای تجلیل از شجریان
رئیس کمیته فرهنگ، هنر و رسانه و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد تجلیل از محمدرضا شجریان در جشنواره موسیقی فجر را ارائه کردند. حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی در دیدار با اعضای برگزارکننده سی و دومین جشنواره موسیقی فجر گفت: بنده و نمایندگان حاضر در جلسه، پیشنهاد تجلیل از استاد شجریان را در جشنواره فجر داریم و همچنین باید خدمت ایشان برسیم و جویای احوال ایشان باشیم. وی تاکید کرد: هنرمندان سرمایه اجتماعی ما هستند که باید تکریم شوند، نه تضعیف. اساتید بزرگواری مثل محمدرضا شجریان، شهرام ناظری و برخی از بزرگان هنر که در کشور هستند، از سرمایه‌های میهنی ما محسوب می‌شوند.

درخواست نمایندگان برای برخورد با فریدون
۴۶ نماینده مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور، خواستار برخورد با حسین فریدون و معرفی وی به قوه‌قضائیه جهت رسیدگی به اتهاماتش در زمینه مفاسد اقتصادی شدند. همچنین علیرضا زاکانی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، طی مطلبی در صفحه شخصی خود نوشت: محاکمه فریدون اکنون یک مطالبه عمومی است و عدالت ایجاب می‌کند رئیس‌جمهور محترم، مسیر رسیدگی قضائی به اتهامات برادر خود را نیز هموار کند. زاکانی چندی پیش نیز در نشستی مطبوعاتی، با اعلام جزئیاتی از روابط ویژه حسین فریدون با برخی چهره های ناسالم اقتصادی خواستار بررسی این روابط از سوی دستگاه های نظارتی و قضایی شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: