يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
تشییع هاشمی تکرار تشییع امام بود
نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تجربه تشییع پیکر امام راحل را تکرار کردند. حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی در حاشیه مراسم تشییع جنازه مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حالی که از شدت تاثر صدایش می لرزید، گفت: مردم شریف و بزرگوار تهران در تشییع استثنایی پیکر پاک سیاستمدار متعهد و پرتلاش و خستگی ناپذیر حضرت آیت الله هاشمی، تجربه تشییع پیکر پاک امام راحل(س) را تکرار کردند و قدرشناسی خود را برای شخصیتی که عمر خود را برای عزت و اقتدار و عظمت ایران اسلامی سپری کردن به نمایش گذاشتند. وی افزود: امیدوارم در راه افزایش عزت و اقتدار ملی و تحکیم ارکان نظام اسلامی در راه این مردان بزرگ تاریخ ساز قدم برداریم.

برای برگزاری انتخابات میان دوره‌ای خبرگان آماده‌ایم
محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور درخصوص اینکه با توجه به درگذشت آیت‌الله هاشمی، انتخابات میان‌دوه‌ای برای خبرگان در تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری یا شورای نگهبان باید اجازه برگزاری انتخابات میان دوره‌ای خبرگان را به وزارت کشور بدهند. او در رابطه با سازوکار برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان، گفت: قانون و آیین‌نامه این انتخابات را مجلس خبرگان‌ رهبری و شورای نگهبان تایید می‌کند و وزارت کشور مجری انتخابات است و به مجلس خبرگان با توجه به اینکه یکی از نمایندگان خود را از دست داده است، پیشنهاد برگزاری انتخابات را می‌دهیم. مقیمی تصریح کرد: در این زمینه آمادگی برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان را هم داریم و اگر بقیه موارد حل شود مشکلی نداریم.

دستگیری سرشبکه منافقین در اصفهان
یکی از سرشبکه‌های اصلی منافقین که برای ایجاد اغتشاش در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وارد کشور شده بود در اصفهان دستگیر شد.نیروهای امنیتی روز گذشته یکی از عوامل و سرشبکه‌های اصلی منافقین را در اصفهان به دام انداختند. بنا بر این گزارش، یکی از ماموریت‌های اصلی این فرد سازماندهی جهت ایجاد تشنج و اغتشاش در جریان تشییع پیکر آیت الله هاشمی در تهران بوده که در اطراف سی و سه پل دستگیر شده است. طبق اطلاعات واصله، این فرد قبل از ورود به کشور در تور اطلاعاتی دستگاه های امنیتی کشور قرار داشته و از او ویدیوهای متعددی جهت ارسال به شبکه ماهواره‌ای وابسته به گروه تروریستی منافقین نیز به دست آمده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: