شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
بررسی استیضاح آخوندی بعد از تعطیلات
کمال‌الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به در دستور کار بودن استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون متبوعش اظهارداشت: با توجه به تعطیلات دو هفته‌ای مجلس و سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابی خود جلسه بررسی استیضاح به تعویق افتاد. وی افزود: تاکنون پیامکی مبنی بر تاریخ دقیق برگزاری جلسه بررسی استیضاح به اعضا ارسال نشده است اما قطعا جلسه بررسی استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی پس از تعطیلات دو هفته‌ای نمایندگان تشکیل خواهد شد. گفتنی است نمایندگان و درخواست‌کنندگان استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، چندی پیش در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه طی نامه‌ای خواستار برگزاری جلسه بررسی استیضاح آخوندی شدند و براساس آن از رئیس کمیسیون عمران درخواست کردند تا موضوع استیضاح را در کمیسیون عمران مورد بررسی قرار دهد.

آمریکا می‌خواست با اف ۱۸ ملوانانش را آزاد کند
امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ضمن بیان اقدامات شاخص قرارگاه پدافند هوایی از جمله دستگیری عبدالمالک ریگی بزرگترین شرور ایران، همچنین نشاندن هواپیمای ایساف در بندر عباس و بحث دستگیری ملوانان آمریکایی که با هواپیماهای اف ۱۸ خود به زور می‌خواستند ملوانانشان را آزاد کنند و با اخطار سامانه‌های پدافندی مجبور به عقب نشینی شدند، نقش منطقه پدافند هوایی جنوب شرق را در مجموعه شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور بسیار حساس و خطیر دانست. جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت استقلال پدافند و پیشرفت آن و همچنین لزوم انجام کارهای بیشتر در این قرارگاه به تشریح نقش ارشمند پدافند هوایی در موفقیت های حاصل شده در هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت.


حضور این جمعیت در مراسم هاشمی پیش بینی نشده بود
دبیر شورای نگهبان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و ختم رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تجلیل کرد. آيت الله جنتي گفت: حادثه درگذشت ايشان، قابل پيش بيني نبود و ناگهاني رخ داد. با اين حال مردم تشييع بسيار باشكوهي برگزار كردند كه حضور اين جمعيت هم پيش بيني نشده بود. رئيس مجلس خبرگان رهبري، رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام را عنصري كليدي در نظام اسلامي توصيف كرد و گفت: ايشان در طول نظام اسلامي مسئوليت هاي حساسي را عهده دار بود و با استعداد خوبي كه داشت آخرين مسئوليت را در مجمع تشخيص مصلحت نظام به خوبي عهده‌دار بود. آيت الله جنتي همچنين با اشاره به تصويب برنامه ششم توسعه در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: بررسي اين برنامه كار سنگين و مهمي است و نظرات مختلفي درباره آن مطرح است كه اميدواريم به خوبي اين بررسي در شوراي نگهبان انجام گيرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: