يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
صادقی رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان شد
دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها فعالیت خود را به‌عنوان رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان آغاز کرد. محمود صادقی  با اعلام خبر انتخاب خود به‌عنوان رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام کرد: با پایان یافتن ریاست سه‌ماهه حزب کارگزاران سازندگی بر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از اول بهمن‌ ماه، عهده‌دار ریاست دوره‌ای این شورا شد و بنده به‌عنوان دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین، مسئولیت ریاست شورای هماهنگی را برعهده خواهم داشت. دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: تا پیش از این آقای یدالله طاهرنژاد از حزب کارگزاران ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را برعهده داشت و از این پس بنده به‌عنوان این مسئولیت را برای سه‌ماه آینده برعهده خواهم داشت.


برجام می‌تواند موتور حرکت اقتصاد مقاومتی باشد
زهرا ساعی نماینده مجلس گفت: به واسطه سرمایه‌گذاری و انتقال تکنولوژی، نیروی‌های انسانی ما مشغول به کار خواهند شد لذا ما می‌توانیم این امید را داشته باشیم در فضایی که برجام اجرا می‌شود می‌توانیم بحث بیکاری را که پاشنه آشیل در اقتصاد ما است را حل کنیم و با توجه به نرخ بالای بیکاری رشد و بحث اشتغال که بحث مهمی برای خانواده‌ها، جامعه، دولتمردان و کشور شده می‌توانیم به نوعی آنها را حل کنیم. این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه اشتغال جوانان موضوع بسیار مهمی در کشور است که باید به گونه‌ای حل شود گفت: اگر اقتصاد مقاومتی به درستی انجام شود برجام موتور محرکی برای اقتصاد مقاومتی خواهد بود .

استانی‌شدن انتخابات منتفی است
احمد علیرضابیگی نماینده مجلس، در خصوص لایحه جامع نظام انتخابات و زمان ارائه آن به مجلس، اظهار داشت: منتظر وزارت کشور هستیم تا لایحه را ارائه کند، البته فرجه‌ای را از کمیسیون شوراها درخواست کرده‌اند، بررسی‌های مربوط به قانون انتخابات نیز در کمیسیون شوراها با همکاری نهادهای مرتبط صورت گرفته است. علیرضابیگی درخصوص لزوم تطبیق لایحه جامع نظام انتخابات با سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، متذکر شد: چنان‌که در سیاست های کلی انتخابات آمده، موضوع استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی منتفی است و این موضوع باید در لایحه مورد توجه قرار گیرد.




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: