يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
روحانی را همین الان محاکمه کنید!
مسعود پزشكيان درباره موضوع نامزد پوششي در كنار روحاني گفت: من اطلاعي ندارم و به نظر حرف تازه اي مي آيد. چرا بايد رئيس جمهوري وقتي دوره اش تمام مي شود بگويند، رد صلاحيت است؟ خودمان حرفي می زنيم تا در دهان بقيه بيفتد؟ وي ادامه داد: اگر قرار است آقای روحانی ردصلاحيت شود، همين الان او را محاكمه كنيد ااما اگر هنوز مي تواند رئيس جمهور باشد و تاييد رهبري روي سر اوست، چرابايد در آخر دوره ردصلاحيت شود؟ نايب رئيس مجلس درباره چرايي بيان اين احتمال در فضاي سياسي اظهار كرد: شايد جو سياسي است كه براي از صحنه به در بردن آقاي روحاني درست كرده اند. پزشكيان همچنین درباره شايعاتي كه درباره تشكيل ستادهاي انتخاباتي اش مطرح مي شود، نيز اظهار كرد: من نه از ستاد خبر دارم و نه خداوكيلي قرار است كانديدا شوم.


خطر ریزگردها کمتر از دشمن نیست
یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به موضوع پدیده گرد و غبار در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد هم و گفت: اگر این مشکل خطرش بیشتر از دشمنان خارجی نباشد کمتر نیست و یکی از علل آشکار آن موضوع غیرکارشناسی انتقال آب است لذا اگر این پدیده کنترل نشود مطمئنا در آینده اکثر فلات ایران را فرا خواهد گرفت و باعث نابودی زیرساخت‌های اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تمام کشور خواهد شد . وی افزود: جهت کنترل پدیده گرد و غبار دیپلماسی خارجی جهت کانون‌های خارجی و کنترل کانون‌های داخلی برنامه‌های لازم مورد نیاز است. ما در طرحی که به دولت ارائه دادیم و خواستار کنترل کانون‌های داخلی در این برنامه پنج ساله هستیم که باعث کاهش پدیده گرد و غبار به میزان 40 تا 50 درصد در استان خواهد شد.

درخواست استیضاح وزیر راه با 75 امضا
علیم یارمحمدی نایب رییس کمیسیون عمران از موافقت کمیسیون عمران با ارجاع تقاضای ۷۵ نماینده مجلس برای استیضاح وزیر راه به جلسه علنی مجلس خبر داد. یارمحمدی گفت: براساس اعلام معاونان ایشان که در جلسه استیضاح حضور داشتند اصلا قرار نبود که وزیر در جلسه حضور نیابد، اما به نظر می رسد به دلیل مسائل شخصی و خانودگی در نهایت نتوانست خود را به جلسه برساند. نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: حتی کمیسیون خلاصه سوال را به امید رسیدن ایشان به جلسه قرائت کرد و معاونان ایشان توضیحات مختلفی پیرامون سوالات و مسائل مطرح شده دادند اما وزیر به جلسه نرسید. وی محورهای سوالات متقاضیان استیضاح را ۱۳ محور اعلام کرد و افزود: یکی از محورهای سیزده‌گانه استیضاح وزیر حادثه قطار سمنان و چالش‌های مربوط به صنعت حمل و نقل در بخش های مختلف است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: