سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
واکنش روز

در ادامه دعوای لفظی توکلی و نعمت زاده، احمد توکلی در کانال تلگرامی اش نوشت: «در پی شکایت وزیر صنعت، معدن و تجارت از اینجانب در سال 93، ابلاغیه منع تعقیب به مشتکی عنه داده شد که در آن صریحاً آمده است: نسبت به شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت علیه شما [احمد توکلی] دائر بر نشر اکاذیب قرار منع تعقیب صادر شد و اصلاً کار به دادگاه نکشید. اما اینکه یک وزیر به اصطلاح کارکشته از عبارت فوق  اینطور فهم و بیان کند که: « من قبلا از ایشان شکایت کرده‌ام و دادگاه نیز به او گفته است صحبت‌هایشان را تمام کنند اما متاسفانه ایشان گاهی از این حرف‌ها می‌زنند»؛ نه تنها جای نگرانی و تاسف دارد، بلکه می طلبد که دلسوزان ایشان  نگران سلامتی جناب وزیر باشند».
احمد توکلی هفته قبل در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور  خواستار عزل وزیر صنعت، معدن و تجارت شده بود.  در بخشی از این نامه آمده بود: جناب آقای جهانگیری! بانک جهانی فساد را چنین تعریف می‌کند: «استفاده از قدرت عمومی برای مقاصد خصوصی»، با این تعریف روشن، اگر کار آقای نعمت زاده فساد نیست پس چیست؟ اگر بعضی روش‌های او را فسادزا و او را دارای سوابق فسادپرور بخوانیم گزاف گفته‌ایم؟ شما سیاستمدار کارکشته‌ای هستید و معنای این رفتارها برایتان آشکار است. مردم درشگفت‌اند که چرا دولت از چنین عنصری حمایت می‌کند. دیده‌بان شفافیت و عدالت مصرانه از جنابعالی می‌خواهد که رئیس‌جمهور محترم را به عزل وزیر میلیاردر ویژه خوار که نه تنها به آبروی دولت بلکه به آبروی حکومت ضربه زده است، راضی بفرمایید.
نعمت زاده در پاسخ به این نامه گفته بود: همه این نامه دروغ است و آقای توکلی باید در این باره توضیح دهد. من قبلا از ایشان شکایت کرده‌ام و دادگاه نیز به او گفته است صحبت‌هایشان را تمام کنند اما متاسفانه ایشان گاهی از این حرف‌ها می‌زنند.
گفتنی است نعمت زاده بعد از افشاگری جدید توکلی درباره ثروت هزار میلیاردی وزیر صنعت، از شکایت مجدد از وی خبر داده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: