پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷
دولت بیشترین همکاری در پرونده زنجانی داشت
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری گفت: در پرونده بابک زنجانی بیشترین همکاری‌ها از سوی دولت انجام شده چه در سفرهایی که انجام شد و چه در بازجویی ها و چه در تحقیقات میدانی هم دستگاه اطلاعاتی و هم بخش های دیگر دولت از جمله بانک مرکزی و وزارت اقتصاد اعلام امادگی کامل برای همکاری کرده اند. پورمحمدی تصریح کرد: در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد شاهد تقدیر اعضای قوه قضاییه و دولت برای همکاری در این پرونده را شاهد هستیم به هر حال پرونده پیچیده و سختی است. وی همچنین اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام عید برنامه ای برای سازمان تعزیرات برای کنترل قیمت‌ها و کیفیت خدمات و گردشگری، کنترل قیمت اجناس و هتل ها داریم. 


خبرهای خوبی از برخورد با تروریست‌ها داریم
وزیر اطلاعات گفت: خبر خوشی از مقابله با تروریست‌ها داریم، ولی هنوز زمان گفتن آن نرسیده است. سیدمحمود علوی اظهار کرد: ان‌شاءالله آخرین اقدامات که انجام شد به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم همین مقدار بگویم که سربازان گمنام امام زمان هوشیار و بیدارند و هرگونه حرکتی در جهت آسیب رساندن به امنیت کشور را قبل از آنکه انجام شود، خفه می‌کنند که ضربه هم زده‌اند. وی در واکنش به این گفته مقامات امنیتی آمریکا که فرآیندهای اطلاعاتی آنها بر روی ایران افزایش می‌یابد، تصریح کرد: اینها از این حرفها زیاد می‌زنند. ما تدبیر در امور کشور را به صحبت‌ها بند نکرده‌ایم. همانطور که  امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.  


کاندیدای اصلاح‌طلبان محرمانه باشد
رسول منتجب نیا در مورد شانس پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: آرای دکتر روحانی در انتخابات 96 نه تنها ریزش ندارد بلکه افزایش هم خواهد داشت. گلایه ی اقتصادی در همه دولت ها بوده است. عضو سابق شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز ادامه داد: هیچ گاه موافق معرفی شخص و نامزدی در کنار آقای روحانی در انتخابات 96 نبوده ام، نظرم این است که، به صورت محفلی و محرمانه افرادی را داشته باشیم تا چنانچه مساله ای برای دکتر روحانی پیش آمد و ایشان به هر دلیلی نتوانست در انتخابات آینده شرکت کند، دست ما خالی نباشد. اما این که شخصی را به صورت رسمی در کنار ایشان مشخص و اعلام کنیم، را صلاح نمی دانم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: