جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه گفت: ما تنها کشوری هستیم که دارای نیروی دفاعی، دریایی، زمینی و هوافضای صد درصد بومی هستیم که قادریم دشمنانمان را در دوردست‌ها هدف قرار دهیم.
سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران در آیین اختتامیه کنگره ملی شهید محمد منتظر قائم با اشاره به اینکه سپاه الغدیر یزد را یکی از یگان‌های پرافتخار 8 سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: نقش مردم یزد در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، پشتیبانی از ولایت و نقاط عطف تاریخ انقلاب به یاد ماندنی است.
وی با اشاره به اینکه دشمن انقلاب امروز خیلی ضعیف است، گفت: نباید به عربده‌کشی آمریکایی‌ها و رئیس جمهور جدیدشان نگاه کنیم چرا که ما آنها را در زمانی که در اوج قدرت بودند زمین زدیم.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران افزود: انقلاب اسلامی ایران سه مولفه ارزشمند اسلام، ولایت فقیه و مردم را دارد و تا زمانی که این سه مولفه در کنار هم هستند هیچ آسیبی به این ملت و گفتمان انقلاب وارد نمی‌شود.
وی ادامه داد: دنیا همه چیز دارد ولی فاقد یک گفتمان جامع و کامل است بنابراین نخستین مولفه برترساز ملت ما فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی است و همه دعواها هم بر سر همین یک جمله است.
سخنگوی سپاه پاسداران رهبری یک حکیم و یک فقیه جامع‌الشرایط را دومین عامل موفقیت ایران پس از گفتمان انقلاب اسلامی دانست و گفت: دومین مولفه قدرت‌ساز و برترساز انقلاب اسلامی ولایت فقیه است.
شریف ادامه داد: ولایت فقیه با دستورالعمل قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) جامعه را اداره می‌کند و این نهضت چه در دوره حضرت امام خمینی(ره) و چه در دوره امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) ما را به پیش می‌برد.
وی افزود: سومین مولفه‌ای که عامل موفقیت و تداوم انقلاب است، مردم و ملت هستند که در تمام تاریخ انقلاب با پشتیبانی از ولایت فقیه، توطئه‌های دشمنان را به‌صورت کامل خنثی کردند.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران گفت: امروز از ژنرال‌های چند ستاره حزب بعث هیچ خبری نیست و مردم عراق اصلا حاضر نیستند در ارتباط با آن مقطع 8 ساله جنگ حرفی بزنند و این موضوع ناشی از بی‌خردی فردی است که بر حزب بعث حکومت می‌کرد.
شریف با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز در اوج قدرت است و دشمنانمان در سراشیبی ذلت قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: این حرف ما نیست بلکه تمام دنیا به آن اذعان دارند.
وی افزود: 5 سال قبل دشمن سعی داشت با حضور در سوریه دو ماهه اقدام به از بین بردن جبهه مقاومت کند ولی مقام معظم رهبری آن زمان فرمودند دولت و مردم سوریه می‌توانند از داشته‌های خودشان دفاع کنند و دشمن کاری از پیش نمی‌برد.
سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: این جمله به معنای درایت، دوراندیشی و حکمت نهفته در رهبری است و امروز بیش از 5 سال از آن بیان می‌گذرد.
وی با بیان اینکه صحبت‌های نابخردانه وزیر خارجه عربستان سعودی بار دیگر نشان داد که  اینها نمی‌خواهند از خواب غفلت بیدار شوند، عنوان کرد: هم شیعیان و هم اهل سنت به این نتیجه رسیده‌اند که دشمن شماره یک آنها رژیم صهیونیستی و همدستانش هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: