پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
سست کردن اعتقادات مردم از برنامه‌های دشمن است
رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضاي ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری فرمودند: «سست کردن اعتقادات دینی و سیاسی و تلاش برای جذب جوانان فعال و اثرگذار در سطوح مختلف از جمله برنامه‌های لشکر سیاسی و فرهنگی دشمن است».
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به توطئه‌های همه جانبه دشمن جهت نفوذ در انقلاب بیان کردند: «کار در خصوص ترویج و تعمیق مفاهیم مهمی نظیر جهاد، شهید و شهادت و صبر برای خدا، از جمله کارهای مهمی است که می‌تواند توطئه دشمن را خنثی کند».
ایشان افزودند: «لازمه کار عمقی در ترویج این مفاهیم اساسی، اقناع مخاطبان و استفاده از ابزارهای هنری و تبلیغی است. اصحاب فکر و اصحاب هنر باید با همکاری یکدیگر، محصولات مؤثری را تولید کنند که این کار هم وظیفه مسئولان دولتی و غیردولتی است و هم برعهده جریان مؤمن مردمی می‌باشد».
رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: «تلاش‌های جاری و فعالیت‌های جریان مؤمن و حزب‌اللهی و مسئولان متعهد در مقابل این تهاجم دشمن مفید و لازم است».
این دیدار در ۱۳مهر۱۳۹۴ انجام شده‌بود اما در نهایت صحبت‌های آیت‌الله خامنه‌ای امروز منشر شد. ایشان در انتها با اشاره به اخلاص مردم استان چهارمحال بختیاری، از رشادت‌هایشان تجلیل کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: