چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
بهارنیوز نوشت: «چه شده که این‌قدر دلواپس شده‌اید؟»
بعید است انقلابی که با اقتدار و تدبیر بزرگانش ۳۶سال، توانایی‌اش را به جهانیان ثابت کرده، با دست دادن یک دیپلمات دچار تزلزل شود. در این کشور آن‌قدر مشکلات مهم وجود دارد که اگر روز‌ها و سال‌ها برایشان دلواپس شویم باز هم زمان کم می‌آوریم.

پارس‌نیوز نوشت: «هشدار اقتصادی ۴۴ وزیر و ارتباط آن با برجام»
به راستی اگر دولت از همراهی یک تیم منسجم اقتصادی بهره می‌برد، چگونه است به یک‌باره و یک‌شبه به سمت بحران مورد انذار قرار می‌گیرد. آیا جام زهر دیگری در کار است؟ چگونه است که نامه چهار به رئیس‌جمهوربه سرعت در رسانه‌ها منتشر می‌شود؟

فردانیوز نوشت: «ردیف بودجه اختصاصی شرکت‌های غربی برای روزنامه‌های اصلاح‌طلب»
در حالی که اغلب رسانه‌های داخلی به ‌دلیل بی‌رغبتی مخاطبان به مطالعه‌ روزنامه‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند اما یک روزنامه اصلاح‌طلب به گونه‌ای مشکوک از تبلیغات گران‌قیمت شرکت‌های ساعت‌سازی معروف جهان بهره‌مند است.
 
روزنو نوشت: «عقب نشینی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات»
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که پیش‌تر توصیه سیدمحمدخاتمی برای حضور احزاب اتحاد ملت، ندای ایرانیان، مجمع ایثارگران، اعتدال و توسعه را رد کرده بود، از موضعش در دعوت نکردن از این احزاب عقب نشینی کرد.

نظر نیوز نوشت: «چند سوال از رئیس دانشگاه علامه طباطبایی»
باید پرسید که آیا مسئول فضای سیاسی بسته و بی‌عملی تشکل‌های سیاسی در سال‌های اخیر وزارت علوم است؟ چرا وزارت علومی که خود در سایر دانشگاه‌های کشور شرایطی به نسبت مطلوب را پدید آورده‌است، باید مسئول اصلی فضای بسته در برخی دانشگاه‌ها باشد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: