شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
«گرد مولر» آلزایمر دارد
باشگاه بایرن مونیخ روز گذشته با تایید خبر آلزایمر داشتن گرد مولر تاکید کرد او مدت زیادی دچار این بیماری بوده است و از ابتدای فوریه سال جاری میلادی تحت مراقبت ویژه پزشکان و حمایت خانواده‌اش قرار داشته است. اوشی، همسر مولر به دلیل بیماری او اعلام کرد هیچ‌گونه دیدار یا بازدیدی برای جشن تولد ۷۰سالگی او که یک ماه دیگر برگزار می‌شود، وجود نخواهد داشت. مولر که به خاطر قدرت گلزنی‌اش ملقب به «بمب افکن» بود، بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۹ در ۵۸۵ بازی موفق به زدن ۵۳۳ گل شد. در این دوره، بایرن مونیخ چهار بار قهرمان بوندسلیگا شد، چهار قهرمانی در جام حذفی به دست آورد و سه بار هم قهرمانی در اروپا را تجربه کرد. ۳۶۵ گل گرد مولر در ۴۲۷ بازی بوندسلیگا هنوز یک رکورد به حساب می‌آید.
پنهان‌کاری تیم‌های انگلیسی درمورد پیشنهاد به نیمار
خوسه ماتا که روی انتقال نیمار تحقیق می‌کند، دوباره از تیم‌های چلسی و منچسترسیتی رقم پیشنهادی خود به نیمار را پرسید اما این دو باشگاه پاسخی به آن ندادند. رئیس دادگاه در ماه ژوئن علاوه بر تیم‌های انگلیسی از دو باشگاه بایرن مونیخ و رئال مادرید خواست تا کپی پیشنهاد انتقال نیمار را تحویل بدهند. بازیکن برزیلی آن زمان در سائوپائولو برزیل بازی می‌کرد. رئال مادرید کپی را به دادگاه ارسال کرد و رقم پیشنهادی این باشگاه ۴۵میلیون یورو بود. در حالی که بایرن مونیخ اعلام کرد که هرگز درخواست رسمی ارائه نداده است، دو تیم چلسی و منچسترسیتی از ارسال آن امتناع کردند. مدت‌هاست که بحث بر سر مبلغ انتقال نیمار وجو دارد که هنوز میزان دقیقش مشخص نشده است. طبق برآوردها ارزش این قراداد ۸۳میلیون یورو اعلام شده است، درحالی که راسل رئیس سابق باشگاه بارسلونا آن را ۵۷میلیون عنوان کرده اما اداره مالیات رقم آن را ۹۴میلیون یورو اعلام کرد.
نامزد ریاست فیفا ۱۵ سال محروم شد
نامزد ریاست فیفا بعد از بررسی‌های کمیته‌ اخلاق این فدراسیون برای ۱۵ سال از فعالیت‌های مربوط به فو‌تبا‌ل محروم شد. چونگ مونگ جون به دلیل مسائل مربوط به حمایت از نامزدی کره جنوبی برای میزبانی جا‌م جها‌نی ۲۰۲۲ و پیشنهادش برای تشکیل بودجه جهانی فو‌تبا‌ل (GFF) محکوم شده است. روز گذشته (سه‌شنبه) در کنفرانس خبری سئول، بیانیه‌ای درباره محرومیت چونگ خوانده شد که نشان می‌داد او ۶ ماده از قوانین فیفا را زیر پا گذاشته است. چونگ مونگ جون درباره محکوم شدنش گفت: دلیل اصلی محکوم شدن من این است که مستقیما ساختار قدرت فیفا را نشانه گرفتم. کمیته‌ اخلاق، من را به خاطر جرایمی همچون رشوه، فساد و سایر مسائل محکوم نکرده است. تمام چیزهایی که برای آن محکوم شده‌ام، همکاری نکردن با تحقیقات فیفا است. کمیته‌ اخلاق می‌گوید «اعتماد و رازداری» را زیر پا گذاشته‌ام.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: