چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
به دلیل رفتار غیرمتعارف برخی دانشجویان؛
در این نامه خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان آمده است: آقای ظریف از اینکه برای حضور در مراسم بزرگداشت جان باختن دوست عزیزمان مرحوم محمد رحیم آقایی‌پور که در فاجعه منا جان به جان آفرین تسلیم کرد و تسلی یاران و بازماندگانش، به دانشگاه امام صادق (ع) تشریف آوردید، سپاسگزاریم.

نامه امام صادقی ها به ظریف

این نامه می‌افزاید: این مکتوب فقط یک نامه صمیمانه است از سوی کسانی که شما را دوست می‌دارند و علاقه مندند که نشان دهند عقلانیت در همه جا هست و طرفداران خود را دارد، اگرچه و هرگز ناسزا نمی‌گوید، نا‌آرام نیست و عصبی نمی‌شود.
 
در ادامه این نامه آمده است: باخبر شدیم که ١۵ مهر ۹۴ تنی چند به گونه‌ای غیرمتعارف و یا دست کم به دور ازشان دانشگاه و دانشجویان امام صادق (ع) متعرض جنابعالی شده‌اند. اگرچه از افتخارات ماست که خود را در مضیقه قرار دهیم تا مخالفان بتوانند حرف خود را بزنند و طبع جنابعالی نیز بلند‌تر از آن است که با چنین حرکاتی، خدشه‌ای بر نگاه شما نسبت به دانشجویان این دانشگاه ایجاد شود، اما شاید دست کم در چنین مراسمی و در چنین مکانی انتظار این برخورد عصبی را نداشتید و حق با شماست!

نامه امام صادقی ها به ظریف

در ادامه این نامه بیان شده است: هرچند این نخستین بار نیست که تنی جند نام پرآوازه دانشگاه امام صادق (ع) را که همواره با خردورزی و فرهیختگی همراه بوده است، به نفع اقلیت بس اندک خود استفاده کرده‌اند، لیکن ما دانش جویان و دانش آموختگان امضا کننده زیر، ضمن عذرخواهی و تقبیح این گونه رفتار‌ها، از شما تقاضا می‌کنیم همچنان بر سر نامهربانان با این ملت فریاد بکشید و با کسانی که احترام این ملت را حفظ می‌کنند متقابلأ با احترام برخورد کنید و لبخند بزنید و با تکیه بر دیپلماسی مبتنی بر عقلانیت به اعتلای نام شایسته مردم، ایران و اسلام ادامه دهید و در این راه ما را همچون خیل خروشان ملت همراه خود بدانید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: