پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
با حضور مقام‌های لشگری و کشوری مراسم تشییع پیکر سردار همدانی برگزار شد؛
Funeral ceremony of martyred Gen. Hamedani. The funeral ceremony of senior IRGC commander Gen. Hamedani, who was martyred in Syria on Friday on his advisory mission, was held at the presence of Army commanders and Government officials as well as crowds of people.
مراسم تشییع پیکر سردار شهید حسین همدانی در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) تهران برگزار شد.محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدای این مراسم با تجلیل از سردار همدانی٬ شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت.

وداع با شکوه با سردار

وی خاطرنشان کرد: سردار همدانی در ۸۰ عملیات در سوریه شرکت کردو با اینکه در سوریه شهید شد ولی در واقع برای اسلام شهید شد.

وداع با شکوه با سردار

رضایی با اشاره به اینکه برخی در داخل به شهید همدانی توصیه می‌کردند لشگر به سوریه ببرد٬ گفت: آن شهید این توصیه‌ها را قبول نکرد و می‌گفت‌: ما مردمی هستیم و همانجا لشگر مردمی ایجاد می‌کنیم و همین‌کار را انجام داد.

وداع با شکوه با سردار

وی در ادامه به پیام شهادت سردار همدانی پرداخت و گفت: ‌ یاران شهید همدانی بلند می‌شوند و پرچم اسلام را به دست می‌گیرند و دشمنان را در سوریه و عراق دفن می‌کنند. دشمنان فکر نکنند که سردار همدانی شهید شده راه آن شهید در سوریه ادامه خواهد یافت.

وداع با شکوه با سردار

سردار همدانی معتقد به اخلاق اسلامی در مسیر امامت و ولایت بود


حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری نیز در حاشیه تشییع پیکر شهید سردار حسین همدانی در جمع خبرنگاران گفت: شهید همدانی قبل و بعد از جنگ به عنوان یک سردار معتقد به اخلاق اسلامی در مسیر امامت و ولایت بود که نتیجه آن اخلاص و ارادت اهل بیت است.وی ادامه داد: نتیجه این ارادت به اهل بیت بدرقه باشکوه امروز مردم از پیکر این سردار شهید است.

وداع با شکوه با سردار

تروریست‌ها در سوریه دفن خواهند شد


سرلشکر محمد باقری هم در حاشیه این مراسم  در جمع خبرنگاران گفت: سردار همدانی بنیانگذار دفاع وطنی در سوریه است.رئیس ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حیف بود که چنین فردی در میدان نبرد شهید نشود، اظهار داشت: به برکت خون شهید همدانی تروریست‌ها در سوریه دفن خواهند شد.

وداع با شکوه با سردار

پیام شهادت سردار همدانی ایستادگی رزمندگان برای حفظ ارزش‌هاست


امیر دریادار سیاری نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: شهید همدانی نقش مهمی در محور مقاومت داشت. پیام شهادت او این است که رزمندگان اسلام پای کار هستند و برای حفظ ارزش‌ها ایستاده‌اند. اقدامات شهید همدانی همواره در اذهان باقی می‌ماند.در این مراسم جمعی از مسئولان کشوری و لشکری٬ فرماندهان سپاه و همچنین اقشار مختلف مردم حضور دارند.

وداع با شکوه با سردار

حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری٬ علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کشور٬ سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح٬ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام٬ سردار نجات٬ املی لاریجانی رییس قوه قضاییه٬ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران٬ محمدباقر قالیباف شهردار تهران٬ رستم قاسمی وزیر سابق نفت٬ میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهور سابق٬ حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور٬ علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش٬ سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ٬ سردار وحید احمدی٬ سردار وحیدی وزیر سابق دفاع٬ سردار طلایی‌نیک معاون وزیر دفاع و ... در این مراسم حضور یافته‌اند.

وداع با شکوه با سردار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: