سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

شناسایی و کشف 69 میلیارد تسهیلات بانکی غیرمجاز
ایرنا- فرمانده انتظامی گلستان از کشف تسهیلات پرداختی غیرمجاز به مبلغ 69 میلیارد ریال خبر داد و گفت: اخذ این تسهیلات توسط افراد سودجود و با استفاده از روش های متقلبانه صورت گرفته است. این تسهیلات به شیوه هایی همچون تاسیس شرکت های صوری، اسناد و ترازهای مالی جعلی و فاکتورهای ساختگی اخذ شده است.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با بررسی نشانگاه های اقتصادی در سطح استان، پرداخت سه فقره تسهیلات غیرمجاز را در سه بانک مختلف کشف کردند که ارزش این تسهیلات 69 میلیارد ریال بود. ارتباط با این تسهیلات غیر مجاز، 3نفر شناسایی و دستگیر شدند.

هک سایت دانشگاه با تصاویر مستهجن!
جام نیوز- چندی پیش دانشجویان و اساتید با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، با صحنه مستهجنی روبه رو شدند که ذیل آن مطالب غیراخلاقی نوشته شده بود. با پیگیری های مکرر و همکاری پلیس فتا، هکر جوان که از دانشجویان همان مرکز بود، دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد تا با قید وثیقه تا برگزاری جلسات دادگاه و به دلیل برگزاری ایام آزاد شود.

دستگیری دو سوداگر مرگ در چرداول
ایرنا- سرهنگ بهروز علیمرادی، فرمانده انتظامی شهرستان چرداول (از توابع استان ایلام) با اشاره به دستگیری دو عامل تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی در این شهرستان گفت: به دنبال کسب اخباری مبنی بر فعالیت دو نفر در امر تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی شیشه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت. با بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی مناسب مشخص گردید متهمان با یک دستگاه خودرو سمند جهت خرید مواد مخدر به یکی از شهرستانهای همجوار عزیمت و قصد برگشت دارند.
وی افزود: ماموران بلافاصله با هماهنگی قضایی اقدام به اجرای تور ایست بازرسی موقت نموده و خودرو مورد نظر را شناسایی که متهمان با مشاهده پلیس قصد فرار داشته که با استفاده از موانع پلیسی توقیف و مقدار قابل توجهی شیشه از آنان کشف و ضبط گردید و سوداگران مرگ با قرار چهار میلیارد ریال روانه زندان شد.

دریافت وام سه میلیاردی با مدارک جعلی
سردار علی دولتی، فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که با مدارک جعلی اقدام به دریافت وام بانکی سه میلیارد ریالی در شهرستان آبدانان کرده بود. وی در این خصوص گفت: متهم با جعل مدارک پروانه بهره برداری یک شرکت اقدام به اخذ وام بانکی کرده بود.
وی افزود: با ارایه مدارک جعلی توسط این فرد به بانک، مسوولان بانک به واقعی بودن مدارک مشکوک که برای روشن شدن موضوع مدارک را در اختیار پلیس قرار می‌دهند. با بررسی های صورت گرفته جعل بودن مدارک محرز و با دستگیری متهم پرونده راز این کلاهبرداری سه میلیارد ریالی فاش شد و پرونده جهت رسیدگی تحت بررسی پلیس و محاکم قضایی قرار گرفت.

دستگیری عامل انتشار تصاویر شخصی در شبکه های اجتماعی
سرگرد مصطفی نوروزی، رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از دستگیری عامل انتشار عناوین کذب و تصاویر شخصی در شبکه های اجتماعی در شهرستان ساوه خبر داد و گفت: با دریافت گزارش در باره اقدام یکی از شهروندان ساوه ای در انتشار اکاذیب و ارسال تصاویر خصوصی برخی افراد و اخاذی از شاکی، موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه قرار گرفت. با انجام بررسی های فنی و تحقیقات گسترده کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و دستگیر شد و سپس پرونده این تخلف تنظیم و برای رسیدگی به مقام قضایی تحویل شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: