سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

مجموعه «شهرزاد» دوازدهم تیر ماه با حضور عوامل اصلی آن، تعدادی از خبرنگاران و همچنین جمعی از مخاطبان در شهرک سینمایی غزالی که محل فیلم‌برداری پروژه در این روزهاست رونمایی شد. علی نصیریان، شهاب حسینی، ترانه عليدوستى، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، امیرحسین رستمی و مهدی سلطانی، سهیلا رضوی، رامین ناصر نصیر، گلاره عباسی و... در این مراسم حضور داشتند.

این مراسم ساعت 20 ، با اجرای شهرام شکیبا شروع شد. او ضمن خوشامدگویی به حضار، صحبت‌ خود را با تأکید بر اینکه «شهرزاد» اولین مجموعه بزرگ تاریخی است که در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود، آغاز کرد و یادآور شد که تهیه آن به طور کامل بر عهده بخش خصوصی است.
شکیبا همچنین با اعلام این نکته که پخش «شهرزاد» پس از فیلم‌برداری کامل آن انجام می‌شود گفت: «این مجموعه خیال مخاطب را از این نظر که پایان‌بندی درستی برای آن در نظر گرفته‌اند راحت می‌کند و او می‌تواند آن را از ابتدا تا انتها تماشا کند، بدون اینکه در مورد باخبر شدن از آخر داستان، نگرانی داشته باشد». این گفته او اشاره به این مسأله داشت که در چند سال اخیر در شبکه نمایش خانگی قسمت‌های پایانی برخی از مجموعه‌ها ساخته نشد و مخاطبی که آن را دنبال کرده بود سردرگم ماند و البته اعتمادش نیز سلب شد. حسن فتحی در ساخت سریال تجربه و سابقه خوبی دارد و در این سریال جمعی از بازیگران متعلق به نسل‌های گوناگون بازیگری را دعوت به کار کرده، از این رو احتمال دارد با تماشای «شهرزاد» اعتماد از دست رفته به مخاطب شبکه نمایش خانگی بازگردد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: