شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
نیکول کیدمن در جوایز تئاتر ایونینگ استاندارد لندن که یکشنبه شب برگزار شد، برای بازی در نقش یک محقق دی‌ان‌ای در نمایش «عکس 51» جایزه بهترین بازیگر زن یک نمایش درام را دریافت کرد.
کیدمن بازیگر برنده اسکار که برای اولین بار از 1998 در یک نمایش در لندن روی صحنه رفته، برای ایفای نقش رزالیند فرانکلین در «عکس 51» با تحسین منتقدان روبه‌رو شده است. استفاده فرانکلین از تصاویر پراش اشعه ایکس به کشف ساختار مارپیچ دو رشته‌ای دی‌ان‌ای کمک کرد. «عکس 51» لقب یک عکس پراش اشعه ایکس است که ریموند گاسلینگ در مه 1952 تحت نظارت فرانکلین گرفت. این نمایش که اولین بار در ایالات متحده اجرا شد، به کارگردانی مایکل گراندیج از سپتامبر پیش در وست‌اند لندن روی صحنه رفته است.
در دیگر بخش‌ها، جایزه بهترین نمایش به «عوضی با کلاه» از استفن ادلی جرجیس رسید و رابرت آیک برای نمایش «اورستیا»  اثر آشیلوس جایزه بهترین کارگردانی را برد. جایزه بهترین طراحی به آنا فلایشله برای «جلادان» اعطا شد و مالی دیویس برای «خدا کودک را رحمت کند» جایزه نمایش‌نامه‌نویس آینده‌دار را گرفت.
جایزه استعداد نوظهور به دیوید مورست برای بازی در نمایش «خشونت و پسر» رسید و جما آرترتن برای اولین حضورش در تئاتر با نمایش «ساخت داگنام»  جایزه بهترین بازیگر تازه‌کار در یک نمایش موزیکال را از آن خود کرد. جودی دنچ و ایان مکلن، بازیگران پیشکسوت، در کنار اوگنی لبدف، ناشر روزنامه ایونینگ استاندارد لندن، اجرای مراسم شصت و یکمین دورة این جوایز را به عهده داشتند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: