پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به حاکمیت جو پایدار در اکثر نقاط کشور طی سه روز آینده و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی، از کاهش آلاینده‌های این شهرها از جمله تهران در نتیجه وزش باد روز جمعه خبر داد.

احد وظیفه با اشاره به اینکه در اغلب مناطق کشور طی سه روز آینده جو پایدار خواهد بود، گفت: این پایداری جو سبب انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت و غبارآلود شدن هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی دو روز آینده، در برخی مناطق سواحل غربی خزر و استان اردبیل، وزش باد جنوبی شدید رخ خواهد داد، اظهار کرد: روز جمعه به علت وزش باد در تهران و برخی مناطق مرکزی کشور از مقدار آلاینده‌ها در این روز به طور موقت کاسته خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت هوای استان تهران گفت: آسمان امروز تهران صاف در پاره‌ای نقاط غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای 17 و 5 درجه سانتی‌گراد است. همچنین آسمان این استان در روز جمعه، شش آذر همراه با غبار صبحگاهی در بعدازظهر، رشد ابر در ارتفاعات و وزش باد و در روز شنبه هفتم آذر غبار صبحگاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 18 و 6 ، 17 و 6 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: