پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵
گزارش شده که نمایندگان لیونل مسی مذاکرات اولیه با سران منچسترسیتی بر سر انتقال این فوق ستاره را آغاز کرده‌اند. روزنامه سان انگلیس ادعا کرده، منچسترسیتی به دنبال جذب مسی است و حاضر است در هفته 4 میلیارد و 380 میلیون تومان (800 هزار پوند) به او دستمزد بدهد تا او را به ورزشگاه اتحاد ببرد. به این ترتیب دستمزد سالانه او 219 میلیارد و 200 میلیون تومان (40 میلیون پوند) می‌شود. گفته می‌شود سیتی این خبر را شنیده که مسی قصد دارد در تابستان از بارسلونا جدا شود و به این ترتیب سرسختانه خواهان جذب این بازیکن 28ساله است.

در تابستان، دو سال از قرارداد او از بارسلونا باقی خواهد ماند. او از بارسلونا هفته‌ای 500 هزار پوند دستمزد می‌گیرد. گزارش شده مسی ناراحت است که بارسلونا تمدید قرارداد نیمار را در اولویت قرار داده است. این دو نفر در داخل و خارج میدان دوستان هم هستند اما مسی می‌خواهد نفر اول بارسلونا باشد و این چیزی است که باعث می‌شود سیتی به دنبال جذب او باشد. مسی همچنین از اینکه پرونده مالیاتی او در اسپانیا به جریان افتاده ناراحت است و همین می‌تواند از دلایل علاقه او به ترک اسپانیا باشد.

همچنین باشگاه‌های لیگ برتر از فصل بعد اوضاع مالی بسیار خوبی خواهند داشت. از فصل آتی قرارداد تلویزیونی جدید باشگاه‌ها برقرار می‌شود و قهرمان لیگ برتر می‌تواند 150 میلیون پوند در فصل دستمزد داشته باشد. روزنامه سان همچنین نوشته که استخدام مسی بخت سیتی برای آوردن پپ گواردیولا به این باشگاه را هم افزایش خواهد داد.

گواردیولا با ‌سیتــی پیش قرارداد بســــت
در حالی که به نظر می‌رسد باشگاه بایرن‌مونیخ قصد دارد تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد پپ گواردیولا و نگه داشتن او در آلیانتس آره‌نا انجام دهد، یک رسانه اسپانیایی ادعا کرده است که باواریایی‌ها موفق نخواهند شد. شبکه رادیویی کادنا کوپه اسپانیا ادعا کرده است که مربی سابق بارسلونا از همین حالا تصمیم خودش را برای ترک بایرن‌مونیخ گرفته است و در پایان فصل که پایان قراردادش با باواریایی‌ها هم هست، بایرن‌مونیخ را ترک می‌کند تا مربیگری در لیگ برتر انگلیس را در منچسترسیتی تجربه کند. در گزارش کادنا کوپه آمده است: «گواردیولا تصمیمش را برای تجربه یک چالش جدید گرفته است و قصد تغییر چشم‌انداز دارد. او به این نتیجه رسیده است که دوران کاری‌اش در آلمان روز سی‌ام ماه ژوئن پس از سه فصل کاری در این کشور به پایان خواهد رسید و بنابراین به تحقق یکی از آرزوهایش چشم خواهد داشت: مربیگری در انگلیس.» در گزارش کادنا کوپه همچنین عنوان شده است که مانوئل پیگرینی، مربی حال حاضر منچسترسیتی هم در پایان فصل برکنار و از ورزشگاه اتحاد بیرون رانده خواهد شد.

در همین حال نشریه کاتالان موندودپورتیوو ادعا کرده است که مربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته با من‌سیتی پیش قراردادی امضا کرده تا به آنها اطمینان خاطر دهد که در پایان فصل جاری هدایت‌شان را برعهده خواهد گرفت. این نشریه نوشته است که این پیش قرارداد ساعاتی پس از شکست خارج از خانه من‌سیتی در خانه یوونتوس در دور پنجم لیگ قهرمانان اروپا منعقد شده است، شکستی که منجر به سقوط سیتی به رده دوم گروه D لیگ قهرمانان اروپا شد و به احتمال فراوان باعث می‌شود که این تیم به‌عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی و با یکی ازصدرنشینان سایر گروه‌ها رو‌به‌رو شود. خبر موندودپورتیوو را سایت نشریه میرر در ساعات پایانی پنج‌شنبه شب تکذیب و تأکید کرد چنین پیش قراردادی میان گواردیولای 44 ساله و منچسترسیتی امضا نشده است و آینده مربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ هنوز مشخص نیست.

انتشار شایعات درباره جدایی گواردیولا از بایرن‌مونیخ یک روز پس از آن صورت گرفت که کارل هاینتس رومنیگه، مدیرعامل باشگاه بایرن‌مونیخ در یک مراسم با حضور اسپانسرهای باشگاه به خبرنگارانی که از او درباره آینده گواردیولا سوال پرسیدند، گفت: «در تیم ما هیچ کسی غیرقابل جایگزینی نیست.

بازیکنان می‌آیند و می‌روند و این موضوع درباره مربیان هم صدق می‌کند. مربیان هم در مقطعی از دوران مربیگری‌شان می‌آیند و می‌روند. اگر گواردیولا برود، یک مربی استثنایی دیگر جای او را در نیمکت تیم ما خواهد گرفت.» بایرن‌مونیخ هنوز به حفظ گواردیولا تمایل دارد اما اظهارات رومنیگه می‌تواند اولین نشانه برای این موضوع باشد که شاید باواریایی‌ها تصمیم خود را جهت پایان دادن به همکاری‌شان با مربی اسپانیایی‌ تیم گرفته‌اند. گواردیولا به مسوولان بایرن‌مونیخ وعده داده است که پیش از سال جدید میلادی تصمیمش را درباره تمدید قراردادش اعلام کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: