شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶
توافق ذوب‌آهن با یک بازیکن برزیلی
ذوب آهن اصفهان با مارکو اورلیو بازیکن برزیلی به توافق رسید تا در صورت گرفتن ITC به عضویت این تیم درآید. باشگاه ذوب آهن در راستای تقویت تیمش مارکو اورلیو بازیکن برزیلی را با نظر یحیی گل‌محمدی جذب کرد. قرارداد او به مدت نیم فصل است و از لحظه‌ای که ITC خود را دریافت کند می‌تواند برای ذوب آهن بازی کند. اورلیو سابقا برای صبای قم بازی کرده است.


خوردبین: محرومیت سوشا رسماً به ما اعلام نشده
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید حکم محرومیت سوشا مکانی به دست باشگاه نرسیده است. محمود خوردبین درباره خبر محرومیت سوشا مکانی اظهار کرد: هنوز کمیته انضباطی یا سازمان لیگ رسماً چیزی به ما اعلام نکرده‌اند. اگر به ما رسماً اعلام کند واکنش مناسبی نشان می‌دهیم. وی درباره آخرین وضعیت تیم هم گفت: همه چیز خوب است و برنامه‌های تمرینی ما طبق نظر کادر فنی به خوبی پیگیری می‌شود. پس از پیروزی مقابل استقلال اهواز از نظر روحی شرایط تیم خوب شده و امیدواریم با پیروزی مقابل نفت بتوانیم شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم. وی در پاین خاطرنشان کرد: ما کاری به نوع بازی حریف نداریم و آن چیزی که خودمان داریم را رو می‌کنیم. مطمئن باشید اگر خودمان باشیم و از حواشی هم دوری کنیم می‌توانیم نفت را شکست بدهیم. ان‌شاءالله با شکست نفت وضعیت‌مان در جدول بهتر می‌شود و در ادامه هم یک اردوی یک هفته‌ای را در کیش برگزار می‌کنیم تا آمادگی‌مان بیشتر شود. خوردبین در مورد حواشی چند روز گذشته که در تمرین تیم رخ داد، گفت: اتفاق خاصی رخ داده بود. دلخوری کوچکی میان بازیکنان بود که حل شد. من از رسانه‌ها می‌خواهم که این موضوع را بزرگ نکنند.

حاج‌رضایی: از نظارتم بر تیم امید بی‌خبرم!
کارشناس فوتبال از انتخابش به عنوان ناظر تیم ملی امید از سوی کمیته ملی المپیک اظهار بی‌اطلاعی کرد. امیر حاج‌رضایی درباره انتخابش به عنوان ناظر تیم ملی امید از سوی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: نیم ساعت پیش این موضوع را از طریق یکی از اهالی رسانه فهمیدم و تا قبل از آن از این موضوع خبر نداشتم. الان هم نمی‌دانم چرا من را انتخاب کردند و پیش از این هیچ صحبتی در این باره نداشته‌ام. کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا مسوولان کمیته هیچ صحبتی با شما نداشته‌اند و قرار است پس از این جلسه‌ای را برگزار کنید، گفت: وقتی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده چرا باید جلسه بگذاریم. باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید. معمولا وقتی کسی را انتخاب می‌کنند ابتدا با آن فرد صحبت می‌کنند و فرد مورد نظر پیشنهاد آنها را رد یا قبول می‌کند. هنوز هیچ داده‌ای به من نرسیده اما از انتخاب آنها تشکر می‌کنم و باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: