شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
سخنگوی وزارت کشور گفت: اصل برگزاری انتخابات الکترونیکی مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته و در حال حاضر در حال تهیه نرم افزار مربوطه هستند.

حسینعلی امیری درباره الکترونیکی شدن انتخابات نیز اظهار داشت: شورای نگهبان در این راستا تعامل خوبی با وزارت کشور داشته و در نهایت حسن ظن هماهنگی های لازم را انجام داده است. خوشبختانه سخت افزار یا صندوق الکترونیکی انتخابات به تأیید شورای نگهبان برسیده و نرم افزار آن نیز توسط کارشناسان دو دستگاه در حال تهیه است.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه  اصل برگزاری انتخابات الکترونیکی مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته، خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمانبندی تهیه شده ثبت نام کاندیداهای  انتخابات مجلس خبرگان از پنج شنبه 26 آذر در وزارت کشور و حوزه‌های اصلی آغاز می‌شود. ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از شنبه 28 آذر در وزارت کشور و فرمانداری‌ها آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام برای متقاضیان یک هفته است، گفت: بعد از این مرحله بررسی صلاحیت متقاضیان آغاز خواهد شد. توصیه اصلی دولت به کسانیکه قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارند این است که از تبلیغات زودرس برحذر باشند و قانون را رعایت کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: