دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
انتقاد رسانه های کلمبیا از خامس رودریگز

رسانه های کلمبیایی نیمکت نشین شدن خامس در رئال مادرید را در درجه اول متوجه خود او دانسته اند. خامس که در آخرین روزهای حضور بنیتس در رئال مادرید نیمکت نشین شده بود و پیش از آن نیز همواره در بین دقایق ۶۰ تا ۷۰ تعویض می شد، حال با آمدن زیدان نیز کاملا به نیمکت میخ شده و این ایسکو است که بصورت ثابت در ترکیب کهکشانی ها قرار می گیرد.  رسانه های کلمبیایی فردای بازی رئال مقابل خیخون، این مساله را در درجه اول متوجه خود خامس دانسته و به انتقاد از شیوه زندگی خصوصی او پرداخته اند. خامس که البته همسر و یک دختر دارد، یک پای ثابت شب زنده داری ها در مادرید است.  بارها مشاهده شده است که او تا دیرهنگام همراه راموس و رونالدو در مراسم مختلف شرکت می کند و هرچقدر این مساله روی رونالدو و راموس بی تاثیر بوده، نتیجه عکس روی خامس گذاشته است. حتی در کلمبیا که خامس همچون یک بت برای هواداران فوتبال در این کشور است نیز کسی از زیدان برای نیمکت نشین کردن او گلایه نمی کند و کارشناسان فوتبال از خامس خواسته اند تا سبک زندگی خارج از فوتبال خود را تغییر دهد.

مانچینی، گزینه جانشینی کونته در تابستان
روبرتو مانچینی،‌سرمربی اینتر مورد توجه مسئولین فدراسیون ایتالیا برای جانشینی آنتونیو کونته است. رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که فدراسیون ایتالیا قصد دارد پس از پایان یورو ۲۰۱۶، سرمربی سابق منچسترسیتی را جانشین کونته کنند. در صورتی که اینتر نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند،‌احتمال جدایی مانچینی وجود دارد. او تا تابستان ۲۰۱۷ با اینتر قرارداد دارد و در صورت عدم کسب سهمیه،‌ممکن است یک سال زودتر از سمت خود برکنار شده و راهی نیمکت تیم ملی ایتالیا شود. مانچو تا به اینجای کار با اینتر نتایج خوبی کسب کرده و نراتزوری در رده ی سوم جدول قرار گرفته است.

هافبک پسکارا به یوونتوس پیوست

رولاندو ماندراگورا، ملی پوش جوانان ایتالیا و باشگاه پسکارا با عقد قراردادی ۵ ساله به یوونتوس پیوست. دو هفته پیش بود که رسانه های ایتالیایی خبر مذاکره یووه و پسکارا بر سر انتقال ماندراگورا را منتشر کرده بودند و امروز رسما اعلام شد که دو طرف به توافقات نهایی رسیده اند. بر این اساس ماندراگورا با قراردادی ۵ساله به ارزش اولیه ۶ میلیون یورو به یوونتوس پیوست و این رقم بسته به عملکرد این بازیکن می تواند ۲ برابر نیز بشود.  ماندراگورا نیم فصل را بصورت قرضی در باشگاه سابقش حضور خواهد داشت و از فصل بعد برای یوونتوس بازی خواهد کرد. او تا بدینجا ۱۸ بازی برای پسکارا در دسته دوم انجام داده است. از پسکارا پیش از این ستاره ای چون وراتی به دنیای فوتبال معرفی شده است.

هازارد، اولین خروجی احتمالی چلسی
مدافع عنوان قهرمانی، یک نیم فصل بسیار ضعیف را سپری کرد که باعث اخراج مورینیو و حضور گاس هیدینک روی نیمکت شد. با این حال، به نظر نمی‌رسد حضور هیدینک نیز شرایط را متحول کرده باشد و مشکلات چلسی هر چند کمتر ولی همچنان پابرجاست. رئال مادرید، مشتری پروپا قرض ادن هازارد است که با توجه به احتمال محرومیت آنها از خرید بازیکن،‌ممکن است در تابستان تمام تلاششان را برای جذب هازارد انجام دهند. همچنین پاری سن ژرمن نیز یکی دیگر از مشتریان اوست که مدت‌هاست قصد جذب ستاره بلژیکی را دارد.به علاوه تیبو کورتوا، دیگو کاستا و اسکار نیز در لیست خرید دیگر تیم‌ها مثل اتلتیکو قرار دارند که البته اتلتیکو نیز مثل رئال با محرومیت روبرو خواهد شد و احتمالا در تابستان خریدهای زیادی داشته باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: