دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
 رئال بازیکن ۱۸ ساله آرژانتینی به خدمت گرفت
باشگاه رئال مادرید هافبک ۱۸ ساله تیم بوکاجونیورز را به خدمت گرفت. رودریگو بنتانکور نام هافبک ۱۸ ساله بوکا است که به رئال پیوسته است. گزارش ها حاکی از این است که این بازیکن اروگوئه ای به طور قرضی تا پایان فصل در بوکا می ماند. مسئولان باشگاه اسپانیایی همچنین در نظر دارند ریکاردو رودریگز، دفاع چپ ولفسبورگ و لروی سین، هافبک شالکه را هم به جمع نفرات خود اضافه کنند. سین از سوی شالکه ۵۰ میلیون یورو قیمت گذاری شده است ضمن اینکه بارسلونا هم بر روی جذب این بازیکن نظر دارد. رودریگز هم از سوی باشگاه ولفسبورگ ۳۰ میلیون پوند قیمت گداشته شده است اما باشگاه آلمانی تا پایان فصل حاضر به فروش این بازیکن نیست.

مورینیو به منچستریونایتد نامه نوشت
ژوزه مورینیو نامه‌ای شش صفحه‌ای به مسئولان باشگاه منچستریونایتد نوشته که طی آن از علاقمندی خود برای حضور در این باشگاه و نیز جزئیات برنامه کاری‌اش خبر داده است. این در حالی است که خورخه مندس، مدیر برنامه های مورینیو، نوشتن چنین نامه ای را تکذیب کرده است. وی گفت: به ذهن هیچکس خطور نمی‌کند که یک مربی در سطح مورینیو به باشگاهی نامه بنویسد و تقاضای شغل بکند. این موضوع واقعا چرت است. مورینیو در ماه دسامبر به دلیل کسب نتایج ضعیف از باشگاه چلسی برکنار شد. مورینیو بلافاصله از علاقمندی خود برای حضور در منچستریونایتد خبر داد و گفت آرزوی دیرینه وی بوده که سرمربی من یونایتد شود. مورینیو یکی از گزینه هایی بود که فرگوسن پس از جدایی از یونایتد در سال ۲۰۱۳، شایعه پیوستنش به این تیم قوت گرفته بود.

فان‌خال: هواداران حق دارند مرا هو کنند
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت هواداران این تیم حق دارند وی را هو کنند. تیم فوتبال منچستریونایتد شنبه شب در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر مقابل ساوتهمپتون مغلوب شد. هواداران من یونایتد از دقیقه ۴۰ با شعار «حمله حمله حمله» به استقبال این بازی رفتند اما از آغاز نیمه دوم به هو کردن تیم پرداختند. منچستریونایتد در این بازی فقط یک شوت در چارچوب داشت. لوییس فن خال در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: شما نمی توانید بگویید که آنها (هواداران) درست نمی گویند. آنها حق دارند که از عملکرد ما ناامید باشند و مرا به درستی هو کردند. وی افزود: من نمی توانم احساس تماشاگران را نسبت به خودم عوض کنم. فقط می توانم با بازیکنانم کار کنم تا بتوانیم سطح بازی را ارتقا دهیم و این کاری است که ما می توانیم انجام دهیم.

والدس به استانداردلیژ پیوست
دروازه‌بان سابق بارسلونا و منچستریونایتد به لیگ بلژیک رفت و رئال مادرید گزینه جدیدی برای خط حمله خود در نظر گرفت. در حالی که نقل و انتقالات ژانویه فوتبال اروپا به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود اخبار نقل و انتقالات در رسانه‌های فوتبالی به تیتر نخست تبدیل شده است. ویکتور والدس دروازه‌بان سابق بارسلونا و منچستریونایتد با تیم استاندارد لیژ بلژیک به توافق رسید و قرار است در ادامه فصل فوتبال بلژیک در این تیم بازی کند. رضا قوچان‌نژاد بازیکن تیم ملی ایران سابقه بازی در این تیم را دارد. والدس که در منچستریونایتد به مهره سوخته تبدیل شده اکنون به استاندارد لیژ بلژیک پیوسته است تا در این تیم بازی کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: