دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
مهاجم لسترسیتی بازیکن سال الجزایر شد
ریاض محرز به انتخاب روزنامه نگاران و فوتبالیست‌های دنیای عرب به عنوان بازیکن سال الجزایر برگزیده شد. ریاض محرز پس از درخشش در رقابتهای این فصل لیگ برتر انگلستان موفق شد عنوان برترین بازیکن سال الجزایر را از آن خود کند. مهاجم لسترسیتی با ۲۹/۵ درصد در صدر نظرسنجی ایستاد و یاسین براهیمی با ۲۸/۸ درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. اسلام اسلیمانی با ۱۷/۳ درصد سوم شد و فائوزی غلام با ۱۱/۵ درصد در جایگاه چهارم ایستاد.

ستاره آرژانتینی ناجی یوونتوس مقابل رم
تیم فوتبال یوونتوس در جدال حساس برابر رم با گلزنی ستاره جوان آرژانتینی خود به برتری دست یافت. تیم های فوتبال یوونتوس و رم از ساعت ۲۳:۱۵ روز یکشنبه دیدار حساس خود را در چارچوب هفته بیست و یکم رقابتهای سری آ ایتالیا برگزار کردند. در این بازی که به میزبان یووه برگزار شد این تیم با حساب یک بر صفر از سد حریف خود گذشت. تنها گل تیم یوونتوس را در این مسابقه پائولو دیبالا در دقیقه ۷۷ به ثمر رساندند. این پدیده جوان و چپ پای آرژانتینی در این فصل بهترین مهره یووه بوده که در این تیم هم ناجی تیمش شد. شاگردان آلگری با تداوم بردهای خود ۴۵ امتیازی شده و در رده دوم جدول سری آ قرار گرفتند. ناپولی با ۴۷ امتیاز صدرنشین است.

باخت شالکه برابر تیم پایین جدولی وردربرمن
پرونده هفته هجدهم رقابتهای بوندس لیگا با شکست غیرمنتظره تیم فوتبال شالکه برابر وردربرمن بسته شد. تیم‌های فوتبال شالکه و وردربرمن یکشنبه شب در هفته هجدهم رقابتهای بوندس لیگا به مصاف هم رفتند که این بازی را تیم وردربرمن با حساب ۳ بر یک به سود خود پایان داد. ژوئل ماتیپ در دقیقه ۴ شالکه را پیش انداخت اما وردربرمن در ادامه سه بار توسط کلمنتس فریتس (۴۳)، کلودیو پیزارو (۵۴) و آنتونی اوجا (۹۰) به گل رسید تا به بردی ارزشمند دست یابد. شالکه با ۲۷ امتیاز تیم ششم بوندس لیگا است و وردربرمن با ۱۸ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی بوندس لیگا قرار دارد.

شکست آرسنال برابر چلسی
تیم فوتبال آرسنال با قبول شکست خانگی در دیدار حساس مقابل چلسی شانس بازگشت به صدر جدول رده بندری لیگ برتر انگلیس را از دست داد و در رده سوم قرار گرفت. حساس ترین بازی هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس یکشنبه شب بین تیم های آرسنال و چلسی در ورزشگاه امارات شهر لندن برگزار شد که در پایان تیم چلسی مقابل حریف خود پیروزی یک بر صفر را رقم زد. دیه گو کاستا در دقیقه ۲۳ برای چلسی گلزنی کرد. این نتیجه در حالی به دست آمد که پر مرته ساکر در دقیقه ۱۸ با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا شوک بزرگی به تیم آرسنال وارد شود و تمام برنامه های این تیم را به هم بریزد.. توپچی ها در نیمه دوم آلکسیس را هم پس از مدت‌ها دوری از میادین بخاطر مصدومیت به بازی گرفتند اما فشار فراوان تیم ۱۰ نفره آرسنال نتیجه نداد تا چلسی به بردی ارزشمند دست یابد.بدین ترتیب آرسنال با ۴۴ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند. منچستر سیتی با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار گرفت و لستر سیتی با ۴۷ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد. تیم چلسی نیز با ۲۸ امتیاز در مکان سیزدهم جدول ایستاد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: