دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
خداحافظی بوفون پس از جام جهانی ۲۰۱۸
دروازه بان افسانه ای فوتبال ایتالیا پس از پایان رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۸ دستکش‌های خود را خواهد آویخت. این دروازه بان ۳۷ ساله با تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ شده و شش بار هم با یوونتوس قهرمانی سری آ را در کارنامه دارد. بر پایه گزارش سایت گل، دروازه بان پیشین تیم فوتبال پارما اعلام کرده در پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از فوتبال کناره گیری خواهد کرد. وی گفت: در جام جهانی ۲۰۱۸ به میدان خواهم رفت و سپس زمان بسته شدن در فرا می رسد. بوفون ۱۵۴ بازی ملی در کارنامه دارد ضمن اینکه ۵۰۰ بازی برای یووه انجام داده است.

حضور پلیس ایتالیا در باشگاه میلان
آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان در جریان تحقیقات گسترده پلیس ایتالیا در مورد پولشویی و فرار از مالیات گسترده بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ در فوتبال ایتالیا، مورد بازجویی قرار گرفته است. بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ و در جریان نقل و انتقال بازیکن در فوتبال ایتالیا تخلفات مالی گسترده ای صورت گرفته و پلیس ایتالیا در حال تحقیقات در همین زمینه است. ۳۵ باشگاه سری آ و بی درگیر این پرونده فساد هستند و به همین منظور امروز باشگاه میلان میزبان پلیس ایتالیا بود تا مدارک موجود در مورد نقل و انتقالات روسونری ها مورد بررسی قرار بگیرد.  به ادعای خبرگزاری آنسا، گالیانی،  لوتیتو(مدیر لاتزیو)، دی لورنتیس(مدیر ناپولی) و مدیران سابق یوونتوس( ژان کلود بلان و موجی) از جمله افرادی هستند که در این زمینه مورد بازجویی قرار گرفته اند.

پرز: رئال در زمستان خریدی نخواهد داشت
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید هرگونه قصد این باشگاه برای خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی را رد کرد. رسانه های اسپانیایی با توجه به محروم شدن رئال از سوی فیفا برای خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی آتی، از تصمیم مدیریت این باشگاه مبنی بر خرید بازیکنانی چون ریکاردو رودریگز از ولفسبورگ و بنتانکور از بوکاجونیورز در نقل و انتقالات زمستانی فعلی که ۶ روز به پایانش باقی مانده خبر داده اند اما فلورنتینو پرز این شایعات را در مصاحبه با فرانس فوتبال رد کرد. او در همین رابطه گفت:" محرومیت فیفا برای ما دردناک بود. لکه دار کردن شهرت رئال با چنین اتهامی برای ما سخت و دشوار است؛ چون ما اطمینان داریم که اتهامات وارده بی اساس است. ما توجه ویژه ای به بازیکنان خارجی زیر ۱۸ سال خودمان داریم و هیچ کار خلاف قانون در جذب آنها انجام نداده ایم.در نقل و انتقالات زمستانی فعلی، بازیکن جدیدی خریداری نخواهیم کرد. این مساله هیچ ارتباطی با محرومیت فیفا ندارد چون مجموعه ای که در اختیار داریم بسیار باکیفیت است و مربی بزرگی چون زیدان هم هدایت آن را بر عهده دارد. زیدان محبوبیت فوق العاده ای در میان هواداران دارد و به او اطمینان داریم."

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: