دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
تیم فوتبال صبای قم با برتری مقابل پرسپولیس قهرمان جام شهدا شد. دیدار تیم های صبا و پرسپولیس در فینال جام شهدا با برتری یک بر صفر صبایی ها به پایان رسید و این تیم قهرمان دومین دوره جام شهدا شد. تک گل این دیدار را محمد قاضی در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند. در آغاز بازی دو تیم نمایش متعادلی از خود نشان دادند و روی یکی دو صحنه توانستند فرصت خطرناکی روی دروازه‌ها خلق کنند. در یکی از این صحنه‌ها محسن قاضی در دقیقه ۷ بازی روی اشتباه هافبک‌های حریف پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما ضربه پای چپ او با دخالت محسن زاده به کرنر رفت. در ادامه و در دقیقه ۱۸ محسن مسلمان در میانه‌های زمین توپ را در اختیار گرفت و با یک پاس زیبا درون محوطه جریمه صبا مهدی طارمی را صاحب توپ کرد اما ضربه این مهاجم از بالای دروازه به بیرون رفت. در آغاز نیمه دوم صبایی‌ها بازی هجومی تری نسبت به حریف سرخپوش خود به نمایش گذاشتند و توانستند با تهدید دروازه پرسپولیس تک گل بازی را به ثمر برسانند. در دقیقه ۶۵ بازی روی اشتباهی که هافبک های میانی پرسپولیس انجام دادند محمد اوسانی از سمت راست حرکت خوبی را آغاز کرد و با یک پاس به عقب خوب محمد قاضی را درون محوطه صاحب توپ کرد و او نیز با یک ضربه زیبا دروازه پرسپولیس را باز کرد. کمال کامیابی نیا در دقیقه ۸۴ از زمین مسابقه به دلیل خطا روی بازیکن حریف و دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

برانکو: جام شهدا برای ما بسیار مفید بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، شرکت تیمش در جام شهدا را با وجود ناکامی در کسب عنوان قهرمانی، بسیار مفید توصیف کرد. برانکو ایوانکوویچ پس از شکست تیمش در فینال جام شهدا برابر صبا این جام را برای تیمش بسیار مفید توصیف کرد و گفت: به بانیان این مسابقات تبریک می گویم چرا که این بازی‌ها ضمن گرامیداشت مقام شهدا برای ما و سه تیم دیگر بسیار مفید بود تا خود را برای حضور بهتر در ادامه لیگ برتر آماده کنیم. وی در ادامه همچنین قهرمانی در جام شهدا را به علی دایی و تیم صبا تبریک گفت و اظهار کرد: بازی فقط یک گل داشت اما دیدار سخت و محکمی بود. صبا از یک اشتباه ما استفاده کرد. هم ما و هم صبا لیاقت حضور در فینال را داشتیم.

دایی: بازیکنانم انتظارات را برآورده کردند
علی دایی پس از قهرمانی تیمش در جام شهدا با پیروزی یک بر صفر مقابل پرسولیس اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی‌های خوبی را برگزار کردیم و در کل تورنمت خوبی بود. همه تیم ها توانستند به خوبی خودشان را محک بزنند. بازیکنان ما تا حدود زیادی با همدیگر هماهنگ شدند. خدا را شکر بازیکنان توانستند انتظارات ما را برآورده کنند. او در ادامه درباره اینکه آیا بازیکنان جدید تیم توانستند انتطاراتش را برآورده کنند، گفت: مطمئنا پیام صادقیان، اکبر صادقی و رضایی می‌توانند به ما کمک کنند. پیام از بدنی عقب است و او را به شرایط ایده‌آل می‌رسانیم. صادقی هم که در شرایط خوبی قرار دارد. رضایی بازیکن جوانی است و باید آموزش ببیند. دایی گفت: متاسفانه بازیکنان جوان قدر خود را نمی‌دانند و مسائل حاشیه‌ای دورشان را می‌گیرد. ما نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد و جوان‌ها بسوزند. سرمربی صبای قم در مورد هدف این تیم در نیم فصل دوم اظهار کرد: ما به بالای جدول فکر می‌کنیم. ان شا‌ءالله در بازی‌های آینده اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کنیم و امتیازات را از دست نمی‌دهیم و به بالای جدول می‌رسیم.

بابک وسیله‌بر از داوری خداحافظی کرد
بابک وسیله‌بر بعد از اتمام بازی پرسپولیس و صبا از داوری خداحافظی کرد. پس از پایان دیدار فینال جام شهدا بین تیم‌های پرسپولیس و صبای قم، بابک وسیله‌بر کمک داور این بازی از دنیای داوری خداحافظی کرد. بابک وسیله‌بر که متولد آبان ۴۹ است از سال ۷۳ که مدرک درجه ۳ داوری خود را اخذ کرد، فعالیت داوری خود را شروع کرد و از سال ۱۳۸۹ در لیگ برتر فوتسال ایران قضاوت می‌کرد. او چند روز پیش اعلام کرد که پس از قضاوت بازی پرسپولیس و صبای قم که در چارچوب مسابقه‌های جام شهدا برگزار می‌شود،‌ از داوری خداحافظی خواهد کرد. وسیله‌بر بعد از خداحافظی گفت: خوشحالم که پس از سال‌ها خدمت به ورزش ایران در بهترین جام از داوری کنار رفتم؛ جامی که به نام شهدا مزین شده است. همچنین در آخرین بازی‌ام در لیگ هم در بهترین جای ایران یعنی مشهد مقدس و خدمت امام رضا (ع) بودم و خوشحالم که در این سال‌ها به ورزش ایران خدمت کردم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: