دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
پیشنهاد۴۵‌میلیونی‌اتلتیکو‌برای‌برگرداندن‌کاستا
روزنامه آ.اس چاپ مادرید مدعی شد که اتلتیکومادرید قصد دارد برای بازگرداندن دیگو کاستا، پیشنهادی ۴۵ میلیونی به چلسی ارائه کند. دیگو سیمئونه قصد دارد آخرین تلاش خود را برای بازگرداندن ستاره سابق تیمش  انجام دهد،‌هر چند که تلاش‌های پیشین او همگی به بن بست خورده است. گفته می‌شود اتلتیکو قصد دارد به عنوان بخشی از قرارداد،‌جکسون مارتینز را راهی چلسی کند هر چند چلسی از این معاوضه استقبال نکرده است گفته می‌شود که رومن آبراموویچ با فروش مهاجم برزیلی الاصل موافق نیست. پس از اخراج مورینیو،‌کاستا در ۶ بازی اخیرش ۶ گل به ثمر رسانده و کاملا آماده نشان داده است.

خط خوردن چریشف از فهرست رئال مادرید
به نظر می رسد که زین الدین زیدان اعتقادی به دنیس چریشف ندارد و نام او را برای چهارمین بار متوالی از فهرست بازیکنان رئال خط زد. رئال مادرید امشب از ساعت ۲۳ در برنابئو به مصاف اسپانیول خواهد رفت و به همین منظور زیدان اسامی ۱۹ بازیکن برای این بازی را اعلام کرد. در این فهرست بار دیگر نام دنیس چریشف، بازیکن روس رئال به چشم نمی خورد و او تنها بازیکنی است که پس از روی کار آمدن زیدان، حتی برای نشستن روی نیمکت رئال نیز دعوت نشده است.  چریشف که زمان بنیتس نیز تنها در ۵ درصد دقایق ممکن به میدان رفته بود، در دوران زیدان وضعیت برایش بدتر از گذشته شده است. جالب اینجاست که زیدان راضی نشد که در نقل و انتقالات زمستانی، چزیشف به تیمی دیگر منتقل شود. در لیست رئال، نام گرت بیل و په په نیز به دلیل مصدومیت دیده نمی شود.

انتقاد ماسکرانو از فشردگی بازی‌های بارسلونا
هافبک بارسلونا با انتقاد از فشردگی بازی‌های تیمش تاکید کرد دو روز در میان بازی کردن آسان نیست. بارسلونا شنبه شب در هفته‌ بیست و دوم لالیگا با نتیجه دو بر یک موفق شد اتلتیکومادرید ۹ نفره را شکست دهد. لیونل مسی و لوییس سوارس گل‌های بارسلونا را به ثمر رساندند و تک گل اتلتیکو توسط گابی زده شده است. خاویر ماسکرانو پس از بازی گفت: پیکار سختی بود. نتیجه‌ این دیدار به ما روحیه داد. کسب سه امتیاز، فاصله ما را با اتلتیکومادرید زیاد کرد و موجب شد با خیال راحت‌تری به کار خود ادامه دهیم. هافبک بارسلونا افزود: راه زیادی تا پایان فصل باقی‌ مانده است. فکر می‌کنم کسب امتیاز از حریفان اصلی اهمیت زیادی دارد. کار خودمان را انجام می‌دهیم اما باید به همین روند ادامه دهیم چون همیشه امتیازها به هم خیلی نزدیک است. بازیکن آرژانتینی در ادامه گفت: بازی را خوبی شروع نکردیم. در ۱۰ دقیقه ابتدایی خوب نبودیم و گل دریافت کردیم. به آن واکنش نشان دادیم و شروع به کنترل بازی کردیم تا نتیجه‌ را جبران کنیم. بازی‌های این هفته‌ نیروی زیادی از ما گرفت. دو روز در میان بازی کردن، آسان نیست. بهانه جویی نیست اما حواسمان به نتایج است که ریسک نکنیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: