دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶

«پپ گواردیولا» با قراردادی سه ساله سرمربی منچسترسیتی شد

باشگاه منچسترسیتی از حضور پپ گواردیولا در این تیم برای فصل آینده خبر داد.، سرمربی حال حاضر بایرن مونیخ با انعقاد قراردادی سه ساله جایگزین مانوئل پلگرینی در تیم فوتبال من سیتی خواهد شد. در بیانیه ای که بر روی سایت باشگاه من سیتی قرار گرفته آمده است: منچسترسیتی اعلام می کند که قرارداد خود را با پپ گواردیولا ظرف هفته های اخیر نهایی کرده است و این مربی از آغاز فصل ۱۷-۲۰۱۶ هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت.در ادامه این بیانیه آمده است: قرارداد من سیتی با گواردیولا سه ساله است. ضمن احترام به پلگرینی و بازیکنان، باشگاه این خبر را برای جلوگیری از شایعات بی پایه و اساس اعلام می کند.

منچستریونایتد و آرسنال به دنبال جدب ادینسون کاوانی

دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال درصدد جذب مهاجم اروگوئه‌ای پاریسن ژرمن با مبلغ ۵۵ میلیون پوند هستند. ادینسون کاوانی به دلیل اعتقادی که لورن بلان به زلاتان ابراهیموویچ دارد زیر سایه این مهاجم سوئدی قرار دارد و مجبور است کمی در عرض بازی کند.اکنون تیم های منچستریونایتد و آرسنال از این فرصت استفاده کرده اند و خواستار این بازیکن با مبلغ ۵۵ میلیون پوند شده اند.بر پایه گزارش دیلی استار، کاوانی که اکنون ۲۸ ساله است در ژوییه سال ۲۰۱۳ از ناپولی به پاریسن ژرمن پیوست.یکی از مسئولان باشگاه منچستریونایتد خبر علاقمندی این باشگاه برای جذب کاوانی را تایید کرده است.این در حالی است که باشگاه چلسی هم برای جذب این سانترفوروارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی بی تمایل نیست.

بیانیه باشگاه چلسی: شاید قرارداد تری را تمدید کنیم

باشگاه چلسی در واکنش به خبر خداحافظی جان تری از این تیم در پایان فصل اعلام کرد: ممکن است قرارداد او تمدید شود.جان تری شب گذشته بعد از برد پرگل تیمش در جام حذفی اعلام کرد مسئولان این تیم قرارداد او را تمدید نخواهند کرد و به او پیشنهادی ندادند که در این تیم بماند و او نیز چاره‌ای جز رفتن از جمع آبی‌های لندن در پایان فصل ندارد.هواداران باشگاه چلسی که به شدت به این موضوع اعتراض کردند و خواستار کناره‌گیری ام نالو مدیر اجرایی چلسی به سبب کنار گذاشتن لمپارد، چک و تری شدند، شب گذشته در حوالی دفتر باشگاه چلسی در لندن جمع شدند و اعتراض خود را به آبراموویچ نشان دادند و خواستار تمدید قرارداد با کاپیتان محبوب خود شدند.باشگاه چلسی نیز بلافاصله بیانیه‌ای صادر کرد و نوشت قرارداد تری ممکن است تمدید شود. سه بار است که قرارداد او تمدید می‌شود. تصور کنید که او اکنون ۳۶ ساله است و ممکن است سرمربی بعدی که جانشین هیدینک می‌شود و دائمی خواهد بود نخواهد با مدافع ۳۶ ساله کار کند. به همین خاطر ممکن است این فصل آخرین فصل حضور تری در لندن باشد. ولی از طرفی ممکن است بعد از چند جلسه دیگر قرارداد او تمدید شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: