دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

افضلی: شرایط تغییر نکند قایقرانی را کنار می‌گذارم

اردوی تیم ‌ملی قایقرانی ‌آب‌های آرام از اول بهمن ماه در دریاچه آزادی آغاز شد، اما در این میان عده‌ای از قایقرانان به دلیل اعتراض نسبت به کادرفنی تیم ‌ملی از حضور در تمرین‌ها خودداری کردند.هیوا افضلی یکی از ملی‌پوشانی است که در اردوهای تیم ‌ملی حاضر نشده است، او در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره علت نرفتن خود به اردوی تیم ‌ملی، گفت: دلیل نرفتن من به اردوی تیم ‌ملی به خاطر شرایط اردو بود. مربی خوب و تخصصی در اردوها حاضر نبود. آقای امینی گفته که باید به مربی آینده‌دار فرصت داد. من این حرف را قبول دارم، اما نه به بهای این که ما تلف شویم. عمر ورزشی یک ورزشکار کوتاه است و نمی‌توان به این دلیل شرایط قایقرانان را نامناسب کرد.افضلی در ادامه افزود: قبل از این که به اردو نرویم ما صحبت‌هایی انجام دادیم، اما آقای امینی به قول خود عمل نکرد.

بازی مرگ و زندگی کاله در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال، کاله مازندران در شرایطی به مصاف ثامن الحجج می‌رود که در صورت شکست از حضور در جمع هشت تیم پلی آف ناامید خواهد شد.هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) ۱۴ بهمن ماه در شهرهای تهران (دو دیدار)، اردکان و مشهد پیگیری می‌شود.تیم های شهرداری تبریز، سایپای تهران، متین صالحین ورامین، آرمان ورزشی اردکان و کاله مازندران به ترتیب در رتبه های پنجم تا نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند و در دو هفته باقی مانده از دور مقدماتی تنها برای کسب چهار سهمیه باقی‌مانده پلی آف رقابت خواهند کرد.در بین این تیم ها شرایط کاله مازندران از همه سخت تر است زیرا با هفت برد در رتبه نهم است و در صورت شکست در یکی از بازی های باقی مانده از حضور در مرحله پلی آف نامید خواهد شد. این تیم در هفته بیست و یکم میهمان ثامن الحجج خراسان در سالن مهران مشهد خواهد بود.

قطعاً در رویینگ المپیکی می‌شویم

نایب رییس فدراسیون قایقرانی روند حرکتی این رشته را مناسب توصیف و ابراز امیدواری کرد بتواند دینش به این رشته را ادا کند.خسرو ابراهیمی گفت: مسیر حرکتی فدراسیون رو به جلو است و با زحمت همه دوستان در فدراسیون و حمایت‌های مسوولان مطمئنا از این بهتر هم خواهد شد. قایقرانی ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد و با برنامه‌هایی که در این مدت طراحی شده اتفاق‌های بزرگی در این رشته خواهد افتاد.پیشکسوت قایقرانی ایران با اشاره به شانس زیاد رویینگ در کسب سهمیه المپیک گفت: اکنون رقابت‌های بسیار مهمی پیش رو داریم. رویینگ ایران در مسیر کسب سهمیه المپیک است و با توجه به شرایطی که تیم و ورزشکاران دارند قطعا سهمیه خواهیم گرفت. حتی در اسلالوم هم شانس داریم و می‌توانیم المپیکی شویم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: