جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
عصر ایران نوشت: ارشاد زیر بار تهدید امام جمعه کرج نرفت
در حالی که حسینی همدانی خواستار عزل مدیر کل ارشاد استان البرز شده بود شامگاه جمعه کنسرت رحیم شهریاری طبق برنامه قبلی در امنیت کامل برگزار شد


خبرآنلاین نوشت: درخواست منتجب‌نیا از مسئولان کشور: فکری برای تحقق حضور حداکثری کنید

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی می گوید: اگر بناست رقابت عادلانه باشد حتما باید نیروهای قوی و مطرح طرفین با یکدیگر رقابت کنند.وی افزود: رد صلاحیت ها حتی به لایه دوم نیروهای اصلاح طلب در بسیاری از تقاط کشور رسیده است.


جهان نیوز نوشت: تاریخ مصرف کمپین‌هایی نظیر "نه به مجلس مردانه" گذشته است

زهره الهیان گفت: برخی از احزاب با هدف جلب آرای بانوان، شعارهای افراط گرایانه طرح کرده و به دنبال تقابل جامعه زنان با آقایان هستند. لذا کمپین هایی با عنوان "کارت قرمز به نمایندگان مرد" و یا " نه به مجلس مردانه" که تاریخ مصرف آنها گذشته را راه انداخته و بحث سهم سی درصدی بانوان در مجلس آینده را مطرح کرده اند


افکارخبر نوشت: هاشمی رفسنجانی در لیست خبرگان جامعتین نخواهد بود
حجت الاسلام سالک گفت:ممکن است نسبت به برخی افراد نظرات مختلفی باشد اما کلان بحث ها این است که آقای هاشمی رفسنجانی در لیست نخواهد بود.


انتخاب نوشت: توطئه نفوذ در انتخابات «فتنه اکبر» است

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی اظهار داشت: توطئه نفوذ در انتخابات فتنه اکبر است که برخی از نشانه‌های این فتنه ترویج اسلام آمریکایی و تلاش برای تغییر ارزش‌های انقلاب است، بنابراین در زمینه ناکامی دشمن در این فتنه همچون گذشته باید اقدامات جدی انجام شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: