دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
مسی تحت عمل جراحی کلیه قرار می گیرد
مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به دلیل ناراحتی کلیه امروز تحت آزمایش قرار خواهد گرفت. لیونل مسی از دسامبر سال گذشته از ناحیه کلیه دچار مشکلاتی شده است و قرار است امروز سه شنبه تحت آزمایش قرار بگیرد. مسی به همین دلیل بود که بازی نیمه نهایی جام باشگاه های جهان را از دست داد. این بازیکن امروز تحت آزمایش دقیق کلیه قرار می گیرد تا در صورت تشخیص، تحت عمل سطحی برای برطرف کردن مشکل سنگ کلیه قرار بگیرد. مسی به همین دلیل بازی برگشت با والنسیا در جام حذفی اسپانیا که پنجشنبه برگزار می شود را از دست خواهد داد.

تکذیب توافق بین بارسلونا و کمپانی پپسی
در حالیکه برخی رسانه ها از امضای قرارداد باشگاه بارسلونا و پپسی خبر داده بودند، نشریه موندودپورتیوو این مساله را تکذیب کرد. باشگاه بارسلونا همچنان در حال بررسی گزینه های موجود برای اسپانسر پیراهن خود در فصل آینده است؛ با علم به اینکه قرارداد همکاری با هواپیمایی قطر، ۳۱ ژوئن(تیرماه) آینده به اتمام خواهد رسید.  از نایکی و پپسی به عنوان اسپانسرهای بعدی پیراهن بارسلونا نام برده شده و حتی برخی رسانه ها از توافق با پپسی بر سر این مساله نوشته بودند ولی موندودپورتیوو به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا این موضوع را تکذیب کرد. به ادعای این نشریه نزدیک به بارسلونا، مذاکرات با هواپیمایی قطر در دست جریان است و مدیران بارسلونا خوشبین هستند تا قرارداد خود با این شرکت عظیم قطری را تمدید کنند.

ریبری به تمرینات بایرن مونیخ بازگشت
هافبک فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ برای نخستین بار پس از دو ماه برای نخستین بار در تمرینات این تیم شرکت کرد. فرانک ریبری ۳۲ ساله پس از پشت سر گذاشتن ۹ ماه مصدومیت، در ماه دسامبر به میدان بازگشت اما تنها پس از انجام دو بازی، بار دیگر مصدوم شد. این اتفاق در بازی با دینامو زاگرب در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. بازگشت ریبری دو روز قبل از بازی بایرن مونیخ با تیم دسته دومی بوخوم در یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان روی داده است. آرین روبن، هم تیمی  ریبری در بایرن، بازگشت ملی پوش پیشین فرانسه به تمرینات تیم را اتفاق مثبتی قلمداد کرده است. وی گفت: ما به ریبری نیاز داریم. ماه های دشواری پیش روی بایرن قرار دارد و حضور ریبری می تواند کمک باشد.  روبن در خصوص بازی با بوخوم هم گفت: باید مراقب باشیم و نباید بازی با بوخوم را ساده قلمداد کنیم. بوخوم می تواند در سطح بالایی فوتبال بازی کند.

هزینه جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شد
کمیته‌ برگزاری جا‌م جها‌نی ۲۰۲۲ قطر، هزینه تاسیسات جا‌م جها‌نی قطر را ۳۰ میلیارد دلار اعلام کرد. حسن التحوادی، مسئول برگزاری این مسابقات گفت: این رقم شامل محل تمرین و جایگاه مطبوعات نیز می‌شود. در پایان سال تصمیم خواهیم گرفت که تعداد ورزشگاه‌ها هشت یا ۱۰ استادیوم باشد. فیفا آن را باید تعیین کند. او در ادامه افزود: جهان تنها شاهد فرهنگ قطر نخواهد بود بلکه خاورمیانه و جهان عرب نیز آشنا خواهد شد. نیازمند برگزاری مسابقات این‌چنینی هستیم تا تصویر مثبتی از این بخش جهان ارائه دهیم و به این بخش از هو‌اد‌ا‌ران جهان فرصت بدهیم تا با هو‌اد‌ا‌ران دیگر کشورها ارتباط برقرار کنند و بفهمند با وجود تفاوت فرهنگ‌ها، همه‌مان انسان هستیم و احساسات‌مان یکی است. التحوادی که علاقمند به حضور لیونل مسی در این بازی‌ها است نیز گفت: او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و شرایط خوبی دارد. امیدوارم فرصت حضور در جا‌م جها‌نی ۲۰۲۲ را داشته باشد. مسی در جا‌م جها‌نی قطر ۳۵ ساله خواهد بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: