دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
مدافع اسطوره ای بلغارستان درگذشت
تریفون ایوانف، مدافع اسطوره ای تیم ملی بلغارستان، امروز و در سن ۵۰ سالگی به دلیل سکته قلبی از دنیا رفت. ایوانف عضو تیم ملی بلغارستان در جام جهانی ۱۹۹۴ و یورو ۹۶ بود و در جام جهانی ۹۴ با تیم ملی کشورش تا نیمه نهایی رقابت ها نیز صعود کرد و پس از شکست از سوئد مقام چهارمی را کسب کرد. ایوانف ۷۷ بار پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرد و در کارنامه او بازی برای زسکا صوفیه، رئال بتیس و راپیدوین به چشم می خورد.  فدراسیون فوتبال بلغارستان ساعتی پیش با انتشار بیانیه ای اطلاع داد که این مدافع اسطوره ای امروز و در سن ۵۰ سالگی از دنیا رفته است. در این بیانیه از ایوانف به عنوان بهترین مدافع تاریخ بلغارستان یاد شده است:" تریفون ایوانوف در تاریخ بلغارستان به عنوان بهترین مدافع باقی خواهد ماند. او علاوه بر اینکه فوتبالیست بزرگی بود، انسانی خوش قلب و فداکار نیز بود که همیشه برای کمک کردن آمادگی داشت. همه ما امروز دوست بزرگی را از دست دادیم. آسوده بخواب تریفون."

هیات بازرسی فساد در تنیس تشکیل شد
هیات مستقلی برای بازرسی فساد در تنیس حرفه‌ای جهان تشکیل شد که قرار است علاوه بر بررسی فساد، درباره موثر بودن روش‌های ضد فساد نیز بازبینی‌هایی انجام دهد. این هیات با نظر چهار مرجع اصلی تنیس، انجمن تنیس‌بازان حرفه‌ای (ATP)، انجمن زنان تنیس (WTA)، فدراسیون جهانی تنیس (ITF) و انجمن گرند اسلم تشکیل شده است. این در حالی است که اخیرا تحقیقات منتشر شده از سوی BBC و Buzz Feed نشان داده است تبانی در مسابقه‌های تنیس اتفاق افتاده است. گفته شده تنیس بازانی که در این تبانی درگیر بودند، هنوز در حال مسابقه دادن هستند. هیات بازرسی فساد برنامه ضد دوپینگ در تنیس را نیز بررسی می‌کند و هرگونه تغییر مورد نیاز را نیز پیشنهاد می‌دهد. این هیات با تمامی بخش‌های مربوط به تنیس از جمله سهامداران در ارتباط خواهد بود و در نهایت گزارشی ارائه می‌دهد. اخیرا مشخص شد که دو داور تنیس نیز به دلیل شرط بندی و دستکاری در نتایج بازی‌ها محروم شدند و چهار داور دیگر نیز پرونده‌شان در حال بررسی است.

دلیل روبرو نشدن می‌ودر با امیر خان
فلوید می‌ودر، ستاره بوکس بازنشسته اعلام کرد دلیل مسابقه ندادن با امیر خان را اعلام کرد. فلوید می‌ودر سال گذشته پس از پیروزی‌اش مقابل مانی پاکیائو بازنشسته شد. امیرخان امیدوار بود قبل از بازنشستگی فلوید می‌ودر با او مسابقه دهد. با این حال این اتفاق نیفتاد. می‌ودر بعد از گذشت یک سال اعلام کرد دلیل این مساله زمان بندی به بوده است. او در این باره گفت: مشکل اصلی زمان‌بندی نامناسب بود. بسیاری از افراد فکر می‌کرد‌ند که مسابقه با پاکیائو هرگز اتفاق نمی‌افتد. زمان بندی و برنامه طوری بود که نمی توانستم با شخصی دیگری مسابقه دهم. در حال‌ حاضر بازنشسته شدم و برایم جالب نیست که دیگر با کسی مبارزه کنم. در حال‌ حاضر تمرکز اصلی‌ام بر روی کمپانی فلوید می‌ودر است. امیرخان یک مبارزه خوب دیگر را نیز به تازگی از دست داد. مانی پاکیائو تصمیم گرفت که در ماه آوریل با تیموتی بردلی مسابقه دهد. امیرخان قرار است روز هفتم می با کانلو آلوارز در لاس و گاس روبرو شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: