دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
اسپانیا برای هفتمین بار قهرمان فوتسال اروپا شد
تیم فوتسال اسپانیا با غلبه بر روسیه برای هفتمین بار به عنوان قهرمانی رقابتهای اروپا دست پیدا کرد. تیم اسپانیا شنبه شب موفق شد در دیدار پایانی یورو ۲۰۱۶ که در بلگراد برگزار شد با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل روسیه به برتری برسد. اسپانیا پیش از این در سال های ۱۹۹۶، ۲۰۰۱، ۲۰۰۵، ۲۰۰۷، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ به عنوان قهرمانی رسیده بود. دیدار پایانی رقابتها با حضور ۱۱ هزار تماشاگر برگزار شد ضمن اینکه ۱۱۳ هزار و ۸۲۰ تماشاگر از کل رقابتها در مجموع دیدار کردند.

«جان تری» شاید به بازی به پاریسن ژرمن نرسد
مدافع تیم فوتبال چلسی در بازی با نیوکاسل دچار آسیب دیدگی شد و شاید بازی با پاریسن ژرمن را از دست بدهد. جان تری در نیمه نخست پس از اینکه روی زمین فرود آمد از ناحیه رباط دچار صدمه دیدگی جزیی شد و باید امروز یکشنبه تحت آزمایش قرار بگیرد تا ببیند آیا می تواند به بازی روز سه شنبه با پاریسن ژرمن در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برسد یا خیر. گاس هیدینک، سرمربی تیم فوتبال چلسی، در خصوص تری گفت: دو روز برای رساندن این بازیکن وقت است. البته من فکر می کنم این مدت زمان برای ریکاروی، کافی نیست. چلسی پیش از این «کرت زوما» را به دلیل پارگی رباط صلیبی برای مدت شش ماه از دست داده است. مسئولان باشگاه چلسی عنوان کرده اند که اسکار هم شاید به دلیل آسیب دیدگی به این بازی نرسد.

تور چینی‌ها برای ماتا
سه باشگاه چینی برای به خدمت گرفتن «خوان ماتا» دست به کار شده اند. تعداد زیادی از بازیکنان مطرح شاغل در اروپا در فصل نقل و انتقالات زمستانی به باشگاه های چینی پیوستند. جکسون مارتینس و رامیرس از این دست بازیکنان بودند. اکنون شایعه شده که چند باشگاه چینی می خواهند خوان ماتا را با دستمزد ۱۷۰ هزار پوند در هفته به خدمت بگیرند.  دو سال از قرارداد این بازیکن ۲۷ ساله اسپانیایی با من یونایتد باقی مانده و به نظر نمی رسد باشگاه لیگ برتری بخواهد قرارداد وی را تمدید کند.

یوونتوس سرانجام با شکست ناپولی صدرنشین شد
حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابتهای سری آ ایتالیا را تیم یوونتوس برد و پس از ماه‌ها طعم صدرنشینی را چشید. تیم های فوتبال یوونتوس و ناپولی از ساعت ۲۳:۱۵ روز شنبه حسای ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابتهای سری آ را در ورزشگاه یوونتوس آره‌نا برگزار کردند که این بازی سرنوشت ‌ساز را شاگردان ماکس آلگری با حساب یک بر صفر پیروز شدند. سیمونه زازا در دقیقه ۸۸ برای یووه گلزنری کرد. یوونتوس بعد از شروع کابوس واری که در این فصل داشت اکنون ۵۷ امتیازی شده و برای نخستین بار به صدر جدول صعود کرده است. تیم ناپولی هم با ۵۶ امتیاز صدرنشینی را از دست داد و به رده دوم نزول کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: