دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
پرونده پیوستن نولیتو به بارسلونا بسته شد
نولیتو که هدف اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی برای تقویت فاز حمله خود بود، در نهایت در سلتا ماندنی شد و مدیران این باشگاه اجازه جدایی او را صادر نکردند. تقاضای ۱۸ میلیون یورو برای یک بازیکن ۲۹ ساله و مخالفت با انتقال قرضی نولیتو، از مهمترین دلایل به بن بست رسیدن مدیران دو باشگاه بود. پس از آن تصور می شد که بارسا به تلاش های خود برای جذب نولیتو درنقل و انتقالات تابستانی ادامه دهد اما موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که پرونده این انتقال بسته شده و بارسلونا دیگر تمایلی برای جذب نولیتو ندارد.  انریکه که بسیار امیدوار بود با پیوستن نولیتو بتواند ذخیره ای مطمئن برای سه مهاجم اصلی خود پیدا کند، با منتفی شدن این انتقال، حال کاملا قید نولیتو را زده و تابستان آتی نیز پیشنهاد جذب وی را نخواهد داد. نولیتو  در تیم دوم بارسا و نیز سلتا سابقه کار کردن با انریکه را در کارنامه داشت.

بی‌اعتنایی زیدان به آخرین صحبت‌های بنیتس
سرمربی رئال مادرید در صورت نیاز از دو مدافع چهار کارته خود در بازی فردا استفاده خواهد کرد. رئال مادرید یکشنبه شب در هفته بیست و پنجم لالیگا مهمان مالاگا خواهد بود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: ریکاوری خوبی داشتیم و کاملا آماده هستیم. مالاگا تیم خوبی است بازی سختی همچون بازی برابر رم خواهیم داشت. بازی های خارج از خانه به دلایل متعددی همچون تماشاگران، هدفمندی حریف و... همیشه سخت هستند. سرمربی مادرید درباره سخنان رافائل بنیتس درباره رئال مادرید اظهار کرد: به اندازه کافی در باشگاه و زندگی خودم کار و مشغولیت دارم. پیش از این در این باره زیاد صحبت شده است. من تنها به بازی فردا فکر می کنم. زیدان درباره وضعیتش در مادرید گفت: از همه مهم تر شاد بودن من در اینجاست. می دانم شغل سختی است. همه چیز برای من جدید است. امتیازگیری برای مادرید از همه چیز مهم تر است و ما این کار را انجام می دهیم. تنها به کار کردن فکر می‌کنیم چون در این صورت می توانیم به هدف مورد نظر مان دست پیدا کنیم.سرمربی فرانسوی درباره بازیکنان تیم گفت: اگر لازم باشد سرخیو راموس و دنی کارواخال بازی خواهند کرد. برای من هیچ چیز معنا ندارد. درست است که چهار کارته هستند و اگر در بازی فردا کارت دریافت کنند در داربی حضور نخواهند داشت ولی برای من اهمیت ندارد. تنها بازی فردا مهم است و بهترین ها را برای بازی فردا به میدان می فرستم.او ادامه داد: مارسلو و خامس رودریگس کاملا آماده هستند و از لحاظ جسمانی در وضعیت خوبی به سر می برند. آسیب دیدگی آنها کاملا برطرف شده است. ناچو به جای رافائل واران به میدان خواهد رفت. او آماده است. په په بهتر شده است و سه شنبه به گروه می پیوندد.

تفاوت مسی و کریستیانو از نگاه رونالدوی اورجینال
رونالدوی برزیلی در پاسخ به سوالی در مورد مسی و کریستیانو رونالدو، این دو را برتر از تمام بازیکنان دیگر دانست. رونالدوی برزیلی که سابقه بازی برای هر دو تیم بارسلونا و رئال را در کارنامه دارد این روزها در میلان به سر می برد و با دعوت ماسیمو موراتی، امشب در سن سیرو دیدار اینتر و سامپدوریا را از نزدیک به نظاره خواهد نشست. او در گفتگو با اسکای اسپورت در مورد مسی و رونالدو گفت:" مسی و رونالدو بی شک برتر از دیگر بازیکنان حال حاضر دنیا هستند اما اگر بخواهم مقایسه ای بین این دو داشته باشم باید بگویم که مسی کمی فانتزی تر از رونالدو بازی می کند. شکلی که او توپ را به حرکت در می آورد، سرعت انتقال توپ او و تغییر مسیرهای ناگهانی اش، به بازی او شکل زیباتری می دهد."

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: