چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
انتخاب نوشت: درحالي كه به نظر مي‌رسد عارف و لاريجاني تلاش مي‌كنند تا رقابتي ميان آنها شكل نگيرد، لزوم ورود يك چهره مستقل بيشتر به چشم ميخورد. در اين زمينه چرا مطهري نتواند چنين فرد مستقلي باشد؟

خبرآنلاین نوشت:
نام «محمد اکبرزاده» نماینده نیشابور در مجلس سوم، پس از آنکه در نامه علی مطهری به رئیس جمهور با «مینو خالقی» منتخب اصفهان در مجلس دهم، مقایسه شد، بر سر زبان‎ها افتاد. گو اينکه شوراي نگهبان نيز در سال ۶۷، قصد نداشت اعتبار نامه وي را به مجلس فرستد.  اما حجت الاسلام علي اکبر محتشمي پور وزير وقت کشور، اعتبار نامه او را به مجلس فرستاد و نمايندگان مجلس سوم هم با ۱۴۰ راي اعتبارنامه او را تصويب کردند.

نامه نیوز نوشت: مجلس دهم به دلیل حضور نمایندگان کم تجربه به شدت احتیاج به یک لابی گر قدرتمند در صحن علنی و راهروهای مجلس دارد و باید هرچه سریعتر فردی را برای جایگزینی باهنر پیدا کنند. شاید مشخص شدن تکلیف ریاست مجلس از بین عارف و لاریجانی می‌تواند تکلیف جایگزین باهنر را هم مشخص کند. جلالی علاقه فراوانی به ریاست لاریجانی دارد و افرادی مانند کواکبیان و الیاس حضرتی که سابقه نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارند دوست دارند که عارف بر کرسی ریاست مجلس تکیه بزند.

دولت بهار نوشت: دفتر امام جمعه کرمان اعلام کرد: لغو دیدار رئیس جمهور سابق، محمود احمدی‌نژاد از طرف امام جمعه کرمان از سوی این دفتر تکذیب می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: