سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم معارفه رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: امروز ایران اسلامی به فضل پروردگار از امنیت و اقتدار مثال‌زدنی برخوردار است. همه ما و همه بشریت امروز می‌دانند که در سایه امنیت است که می‌شود زندگی آرام داشت. در سایه امنیت می‌شود رشد و توسعه همه جانبه داشت؛ در سایه امنیت می‌شود شکوفا شد و به کمال رسید.
محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: امروز بحمدالله ایران اسلامی از امنیت بالایی برخوردار است. جا دارد که ما عوامل این اقتدار و امنیت را بشناسیم و در حفظ این علل تلاش کنیم و قدر‌شناس برقرارکنندگان این امنیت و اقتدار باشیم.
محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: اگر ایران کشوری بی‌خطر و عقب‌مانده بود، نیاز نبود این همه فشار و توطئه و نقشه داشته باشند. به خوبی احساس می‌کنیم که این همه هجمه از ناحیه استکبار به ویژه استکبار جهانی آمریکا به این دلیل است که می‌دانند ایران در مسائل منطقه و جهان تاثیرگذار است.
به بهانه حقوق بشر به دشمن گرا می دهند
اژه‌ای یادآور شد: ما می‌دانیم اگر ایران بخواهد عزتش را حفظ کند و بتواند هر آنچه موازین اسلام ناب اقتضا می‌کنند را اجرا کند باید این اقتدار را حفظ کند. متاسفانه در کنار این همه عزت می‌بینیم که بعضی از افراد دون‌صفت و کسانی که در پی مطامع دنیا هستند، به همین شیطان شاخ شکسته و ضربت خورده از داخل کشور گرا می‌دهند که به این ملت و به این کشور و مردم لطمه بزنند.
معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: یک روز به بهانه حقوق بشر یک نوع گرا می‌دهند به دشمن یک روز به بهانه دیگری به آمریکا جنایتکاری که همه وجودش ضدیت با حقوق بشر است گرا می‌دهند و می‌گویند شما می‌تواننید از این موارد استفاده کنید و به بهانه نقض حقوق بشر علیه ایران قطعنامه صادر کنید.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه انرژی هسته‌ای که حق مسلم مردم ایران است و در چارچوب صلح‌آمیز آژانس هم در حرکت است مورد هجمه قرار می‌گیرد، گفت: این‌ها یک روز گرا می‌دهند که شما می‌توانید به بهانه برخی مسائلی که حق مسلم ایران است، تحریم را بر ایران ایجاد کنید یا تشدید کنید.
او تاکید کرد: جای تاسف و شرمندگی است که کسی چشمش را ببندد و این امنیت را نبیند و برای رسیدن به مطامع دنیا یا برای عقده‌گشایی با دشمن همکاری و همصدایی کند.
معاون اول قوه قضاییه اضافه کرد: کافی است چشممان را باز کنیم و ببینیم بسیاری از کشور‌ها در دنیا که یک روز از ایران خیلی جلو‌تر بودند، امروز با چه نا‌امنی‌هایی سر و کار دارند. امروز در کشورهای همسایه و غیرهمسایه یک ساعت مردم آن بدون اضطراب زندگی نمی‌کنند. با این دلهره که نکند بمب‌های شیطان بزرگ بر سر آن‌ها بریزد یا عوامل مزدور آن، انفجار ایجاد کنند و ده‌ها و صد‌ها انسان بی‌گناه را به کام مرگ ببرند.
بیشترین محور تخریب ها سپاه و قوه قضاییه است
او این سوال را مطرح کرد که آیا این شکر و سپاس ندارد از کسانی که این امنیت را ایجاد کردند. آیا جای تاسف نیست که گاهی ما کلامی را با زبان بیاوریم که شیطان را خشنود کنیم و کسانی که موثر‌ترین نیرو و دستگاه ایجاد امنیت بودند را تخریب کنیم؟
محسنی اژه‌ای ادامه داد: ببینید محور انتقادها و تخریب آنها به کجاست؟ بیشترین تخریب متوجه نیروهای مسلح و سپاه پاسداران است؛ چون می‌دانند این‌ها چه نقشی در این اقتدار دارند. بیشترین تخریب علیه قوه قضائیه است چرا که می‌دانند. این قوه دست جنایتکاران و دزدان را قطع کرده یا می‌کند. می‌دانند قوه قضائیه دست آنها را قطع می‌کند.
محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: آنها می‌دانند آن کسی که نقشه‌های آنها را خنثی می‌کند و برجام دو و سه و چهار آن‌ها را بر ملا می‌کنند، چه کسی است. از این رو بیشترین تخریب متوجه این نقاط است.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه امروز افتخارات ما به چیست و به چه چیزهایی می‌شود افتخار کرد، گفت: افتخار ما به کسانی است که بیش از دو دهه است بر اثر اقدامات ضد بشری آمریکا با بمب‌های شیمیایی که بر خلاف هر قانون بین‌المللی و وجدان انسانی است، یک لحظه آرام نداشته‌اند. آیا به این خانواده‌ها سر می‌کشیم آیا با او عکس می‌گیریم و افتخار می‌کنیم؟ آیا این حقوق بشر ندارد و نباید از او دفاع کرد؟
او در ادامه یادآور شد: اگر کسی به اتهام جاسوسی و خیانت دستگیر شد و به زندان رفت، فقط او حقوق بشر دارد که به این‌چنین با او ملاقات کنیم؟ امروز بحمدالله مردم ما بصیر و نیروهای ما همه آماده و زیر چتر ولی امر و همه به فرمان ولی امر آماده‌ایم و این فشار‌ها بی‌تاثیر است. انسان افسوس می‌خورد از عده‌ای که بی‌توجه و بالا‌تر از آن خدایی نکرده با دشمن همکاری می‌کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: