جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
محسن رضایی در یادواره شهیدان نمکی و ۶۶ خانواده دارای سه شهید و بیشتر در شهرستان سنندج گفت: ما مسیر جهاد را بدون پشیمانی ادامه می دهیم. همه نگرانی دشمنان ما از خط مستقیم جمهوری اسلامی است که مسیر برحق نجات بشریت و انهدام ظلم است و وجود دنیا را از مفاسد پاک می کند. لذا از جوانان کردستان و ادامه راه شهدای کردستان می ترسند. برای همین از ماهواره ها و شبکه های مجازی سوءاستفاده می کنند تا جوانان را مقابل این راه سربلندی قرار بدهند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آنها می ترسند از اینکه مردم آینده ایران مانند مردم انقلابی سالهای گذشته باشند. هزینه هایی هم ایجاد کردند و سد ساختند در مقابل ما و به همین دلیل مقاومت می کنیم و ادامه می دهیم و این راه را برای آزادی، سرافرازی و پیشرفت ادامه می دهیم. راهی که متکی به مردم است و مهم این است که همه این راه را ادامه بدهند دولتمردان، مجلسی ها، پاسداران، مردم، روشنفکران و جوانان ادامه بدهند. تردید خطرناک است. نباید تجدید نظر کرد. ما از مردمی کردن امنیت و دفاع و انقلاب بهره بردیم. مسولان کشور باید اقتصاد را مردمی کنند. اقتصاد مقاومتی را که پایه اش مردمی کردن است را اگر به راه بیندازند، سرزمین ما آباد می شود.
محسن رضایی گفت: با مردمی شدن دفاع، کردستان و تشکیل پیشمرگه ها، دشمن عزا گرفت. کردستان می تواند در اقتصاد و تجارت و گردشگری صدها برابر رشد کرد. عده ای می خواهند از در اقتصاد راهی جز مردمی کردن را پیش بگیرند. حمایت از مردم و جوانان کشور، اقتصاد را درست می کند. نباید در این مسیر تردید کرد. امور کشور را باید مردمی و اسلامی کرد. فرمول اداره کشور که مقام معظم رهبری هم مد نظر دارند، مردمی کردن و اسلامی کردن امور کشور است.
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: ما مخالف برجامی که رهبر انقلاب مشروط پذیرفتند نیستیم، از این تصمیم هم حمایت می کنیم. اما این قدرت درونی ما که می تواند ما را از موانع عبور بدهد، را نباید نادیده گرفت. باید تولید ملی را در خیابان ها و کوچه ها حمایت کرد. این راه پیشرفت ماست. در سوریه و عراق حضور داریم به دلیل بعد انقلابی مان که خودمان را از مسلمانان جهان جدا نمی دانیم و همین طور برای تضمین امنیت مردم کشورمان. در این کشورها هم به ارتش مردمی و نیروهای مردمی شان کمک می کنیم. در عربستان نمی تواننداین کار را بکنند چون از مردمشان می ترسند. ما با اعتماد به مردم به این موفقیت ها رسیده ایم.افتخار می کنم که زمانی همسنگر فرزندان شما بودم و آرزو می کنم این راه ادامه پیدا کند. امیدوارم راه شهدا را فراموش نکنیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: