جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح به حدی از قدرت رسیده‌اند که دشمن جرأت نگاه چپ به این کشور را ندارد و این شعار نیست و یک واقعیت مسلم و انکار ناپذیر است.

سردار رمضان شریف به توطئه دشمنان اشاره و خاطرنشان کرد: ما متاسف هستیم که در پنج سال اخیر آهنگ پیشرفت امت اسلامی به دلیل شیطنت دشمنان و جهالت حکام عرب وادار به یک عقب نشینی شد. اگر آهنگ شکست‌های صهیونیست‌ها مقابل رزمندگان فلسطینی و لبنان و پشتیبانی امت حزب الله علیه رژیم جعلی اسرائیل تداوم پیدا می کرد در سالهای اخیر اثری از اسرائیل باقی نمی ماند.

وی اضافه کرد: این چیزی نیست که ما بگوئیم. برجسته ترین تئوریسین های دشمن اعلام کردند اگر آهنگ شکست های اسرائیل سلسله وار از جنگ 33 روزه، 22 روزه و 9 روزه تداوم پیدا کند اسرائیل از صحنه روزگار محو می شود و پیش بینی امام راحل(ره) تحقق پیدا کرد.

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: رفت‌و آمدهای آمریکا و کشورهای غربی در منطقه برای یک هدف آن‌ هم براندازی جمهوری اسلامی ایران که از نظر آنها بزرگترین برهم زننده امنیت صهیونیست‌ها است، صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه دست و پا زدن اروپا و غرب برای بهره‌گیری از اختلافات شیعه و سنی است، افزود: هدف اصلی آن‌ها برقراری امنیت برای صهیونیست‌ها است.

تاسیس القاعده و داعش برای مقابله با جمهوری اسلامی است

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه در ادامه بیان کرد: همه دسیسه هایی که برای تأسیس داعش و القاعده کرده اند برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بوده است. این اعترافی است که اخیراً یکی از سردمداران آمریکایی‌ها در سازمان سیا اعلام کرد.

شریف با بیان اینکه امروز با موج فزاینده تقاضا برای اعزام به سوریه و عراق مواجه هستیم، تصریح کرد: جوانان زیادی از سراسر جغرافیای کشور و از قومیت های مختلف داوطلب هستند.

وی گفت: چیزی که تحیر دشمن را واداشته این است که 37 سال است که بدترین سختگیری ها و هزاران توطئه را علیه ما طراحی کرده اند که یکی از آنها جنگ تحمیلی بوده، در فضای مجازی و فرهنگی چقدر برای کاهش ایمان جوانان کار کردند اما به خواسته خود نرسیده اند اخیرا می‌گویند به ‌نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از سرمایه‌های حوزه فرهنگی برای تغییر رویکرد و سبک زندگی جوانان ایرانی کارایی لازم را نداشته است.

شریف تأکید کرد: در حوزه دفاعی ملت ما توسط وارثان بحق شهدا پاسداران و نیروهای مسلح به حدی از قدرت رسیده که دشمن جرأت نگاه چپ به این کشور را ندارد و این شعار نیست و یک واقعیت مسلم و انکار ناپذیر است.

وی با اشاره به شکست نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس، یادآور شد: 10 تفنگدار آنان در برابر پنج پاسدار ما دستگیر شدند و نتوانستند دست از پا خطا کنند با وجود اینکه 25 ناو مجهز که در منطقه حضور داشت، می‌دانستند اگر دست از پا خطا کنند آنچنان جهنمی برایشان درست می‌شود که در تاریخ ماندگار می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: