جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲
سر خط مهمترین اخبار روز بین الملل؛ ۲۰ آگوست ۲۰۱۶المیادین- اعلام آماده‌باش در زندان‌های رژیم صهیونیستی
هیات امور اسیران و آزادگان فلسطینی با اعلام وضعیت آماده‌باش در زندان‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد این امر برای جلوگیری از هر حالت فوق العاده‌ای است که در اعتراض به وضعیت جسمانی بلال کاید، اسیر اعتصاب غذا کرده فلسطینی رخ دهد. این اسیر فلسطینی حدود 70 روز است که در اعتراض به بازداشت اداری‌اش دست به اعتصاب غذا زده است چراکه مدت محکومیت او که 14 سا ل و نیم بود، پایان یافته بود و سپس مسئولان رژیم صهیونیستی او را بازداشت اداری کردند. آماده باش در زندان‌های اسرائیل از ترس واکنش اسیران نسبت به هرگونه وخامت اوضاع جسمانی بلال کاید صورت گرفته است. وضعیت جسمانی این اسیر فلسطینی رو به وخامت نهاده است. 

سر خط مهمترین اخبار روز بین الملل؛ ۲۰ آگوست ۲۰۱۶خبرگزاری دولتی کره‌شمالی (کی. سی. ان. ای) - کره‌شمالی دیپلمات فراری‌اش از لندن را "مجرم جنسی" خواند
رسانه دولتی کره‌شمالی امروز (شنبه) دیپلمات ارشد این کشور را که از انگلیس به کره‌جنوبی گریخته، به فرار از مجازات جرایمی چون تجاوز به کودکان متهم کرد و خواستار استرداد وی شد. هویت دیپلمات فراری فاش نشده اما کره‌جنوبی چهارشنبه اعلام کرد که تائه هونگ هو، معاون سفیر کره‌شمالی در لندن به همراه خانواده‌اش وارد کره جنوبی شده است. تائه عالی‌ترین دیپلمات کره‌شمالی است که از این کشور منزوی به سمت کره‌جنوبی می‌گریزد. این خبرگزاری گزارش داد: دستور داده شده بود تا فرد فراری ماه ژوئن برای رسیدگی به جرایم بسیاری از جمله اختلاس دارایی‌های دولتی، فروش اسرار دولتی و تجاوز به کودکان احضار شود. کره‌شمالی درباره این جرایم با لندن صحبت کرده است و خواستار تحویل این فرد شده بود.

سر خط مهمترین اخبار روز بین الملل؛ ۲۰ آگوست ۲۰۱۶پی‌.تی‌.آی - حملات پاریس از حملات بمبئی الگوگیری شده بود
هجدهمین گزارش "تیم پشتیبانی تحلیلی و نظارت تحریم‌ها" به کمیته تحریم‌های القاعده و داعش شورای امنیت سازمان ملل ارائه شد و در آن اعلام شد که رفتار عملیاتی داعش در زمان انجام حملات همزمان چندگانه نظیر حملات پاریس و بروکسل بررسی شد که این بررسی مشکلات جدی در خصوص واکنش‌های امنیتی را نشان داد.   در این گزارش آمده است: کشورهای عضو توضیح دادند که تاکتیک‌های عامدانه‌ای وجود داشت تا هماهنگی و پاسخ هدفمند به تهدیدات مداوم خطرناک را دشوارتر کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: