سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۷
واکنش روز
شهردار تهران محمدباقر قالیباف با اشاره به حواشی ایجاد شده در شهرداری تهران گفت: کاری که برای خدا باشد، حتما از بین نمی‌رود و هرگز دلمان از این اتفاقات نمی‌شکند؛ چراکه افرادی پیدا می‌شوند که آن چیزی را که صدای رادیوی بیگانه علیه استقلال کشور بیان می‌کنند را تکرار می‌کنند.
قالیباف افزود: در این مدت دروغ‌هایی را به مجموعه‌هایی شهرداری نسبت دادند که این مساله انصاف نیست و ماه هیچ وقت پشت ابر نمی‌ماند و به زودی حقایق روشن می‌شود.
شهردار تهران خطاب به منتقدان گفت: اگر حوصله کار ندارید و مرد کار نیستید، چوب لای چرخ دیگران نگذارید؛ چراکه قصد برخی‌ها این است که شهرداری با گرایش به حواشی، کار نکند.
قالیباف با بیان اینکه ما شبانه‌روز وقت خود را وقف خدمت به مردم کرده‌ایم، گفت: ما امروز به جوسازی‌هایی که ما را از خدمت وا می‌دارد، بی‌توجه هستیم و برخی‌ها بدانند که ما حتی یک دقیقه از وقت خود را صرف دروغ‌پردازی‌های آنها نمی‌کنیم.
وی با بیان اینکه ما با هرگونه تخلف برخوردکرده و پیشتاز برخورد با متخلفان هستیم، گفت: برخی‌ها بی‌انصافی کرده و پروژه‌های بزرگ شهر را زیر سوال می‌برند. به عنوان مثال عنوان کرده‌اند که پروژه عظیم صدر مطالعات لازم را نداشته که باید بگویم حتما این از کرامات ما است که توانستیم پروژه به این بزرگی را که جزو ۵ پروژه برتر دنیا قرار گرفته است، بدون مطالعه به سرانجام برسانیم.
قالیباف  خطاب به منتقدان گفت: شما که آرزو و آمال غرب و انگلیس دارید، باید بگویم که جک استراو وقتی ایران آمد از تحولی که در شهر تهران ایجاد شده بود، ابراز شگفتی کرد و باید به منتقدان بگویم که حداقل انصاف‌تان اندازه جک استراوی باشد که دوستش دارید.
شهردار تهران افزود: البته بی‌انصافی طبیعی است و روشن است که هرچقدر به انتخابات نزدیک می‌شویم این بی‌انصافی‌ها بیشتر می‌شود؛ چراکه آدم یا کار می‌کند یا حرف می‌زند یا کار نمی‌کند و دروغ می‌گوید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: