سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳
جهانگیری:
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در بیست و هشتمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد با تاکید بر اینکه فرهنگ و مدیریت جهادی نتیجه دستاوردهای جهاد سازندگی در آبادانی کشور ، مناطق محروم و روستاهاو همچنین مهندسی جنگ و جبهه بود، اظهار کرد: فرهنگ و مدیریت جهادی می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف نماید.
وی با اشاره به ویژگی‌های مدیریت جهادی خاطر نشان کرد:‌ ویژگی قالب مدیریت جهادی این است که این مدیریت سالم و سلامت در آن حاکم است. در مدیریت جهادی ایثار وجود دارد و سخت کوشی و سریع‌العملی و همچنین تصمیم‌گیری به موقع از ازخصوصیت‌های این نوع مدیریت است.
جهانگیری ادامه داد: خلاقیت و نوآوری در مدیریت جهادی نهفته است و اعتماد به نفس در مدیران جهادی نیز بالا است.در مجموع همه ویژگی‌های مدیریت جهادی در یک جمله امام خمینی خلاصه می‌شود که فرمودند" مدیریت جهادی باور به این است که ما می‌توانیم"
معاون اول رئیس جمهور در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه امروز نیز مانند گذشته به مدیریت جهادی نیاز داریم اظهار کرد:‌امروز کشور با چالش‌های بسیاری روبرو است. در این شرایط گرچه ممکن است شکل و شمایل مدیریت جهادی مورد نیاز متفاوت با گذشته باشد اما ماهیت آنها یکی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: