سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵
واکنش روز
اظهارات آیت الله هاشمی مبنی بر اینکه «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند، محروم شدند» تاکنون واکنش های بسیار و گاه تندی را به همراه داشته است. امروز نیز رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه در اظهار نظری گفته است هاشمی از علایق انقلابی و اعتقادی اش دور شده است.
سنایی راد با اشاره به اظهارات هاشمی گفت: فردی که جمله بالا به نقل از وی منتشر شده دارای تجارب جنگی و انقلابی است؛ لذا باور کردن انتساب این گفته ها به ایشان سخت است؛ ولی واقعیت آن است که ایشان این صحبت ها را بیان کرده چرا که تاکنون آنها را تکذیب نکرده است؛ به نظر می رسد که علایق سیاسی وی، امروز بر علایق انقلابی و اعتقادی اش فائق آمده است؛ ژاپن و آلمان کشورهای شکست خورده ای بودند که پس از پایان جنگ جهانی، انصراف از برخی از توانمندی های نظامی به آنها تحمیل شد و آنها به خودی خود آن را انتخاب نکردند.
وی افزود: اکنون دشمنان ما به دنبال برجام های دو و سه هستند؛ آنها به دنبال برجام موشکی هستند؛ ممکن است برخی از صحبتهای سیاسیون ما به منظور انتقال پیام به خارج از کشور باشد؛ این پیام های سیاسی می تواند پیام های منفی فراوانی را برای ما در پی داشته باشد، این صحبت ها صرفا یک ادعای سیاسی برای جلب برخی اهداف مثل اهداف انتخاباتی و یا ایجاد فضای مخالف با جریان عمومی مردم به سبب گمراه کردن آنهاست؛ امروز مردم پای عزت و شرف ایران اسلامی ایستاده اند.
معاون سیاسی سپاه تاکید کرد:  ما امروز از جنگ عبور کرده ایم ولی کیست که نداند هدف پایانی داعش "ایران" بود؟ اگر ما این توان را نداشتیم که در سوریه و عراق آنها را زمین‌گیر کنیم، چه بسا امروز باید در کرمانشاه و همدان و حتی تهران و قم با آنها درگیر می شدیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: