دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۸
واکنش روز
دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی انتشار برخی اخبار در رسانه‌ها درخصوص اظهارات محسن رضایی درباره خنثی سازی عملیات تروریستی داعش در نماز جمعه تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: در پی اقدام شیطنت‌آمیز برخی رسانه‌ها نسبت به برداشت یکی از مسئولین امنیتی کشور در خصوص اطلاعات ارائه‌شده از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اقدامات خراب‌کارانه داعش در کشور، روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام اطلاعیه ای صادر کرد.
این اطلاعیه تاکید می کند:  گزارش مطرح‌شده توسط دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، از انهدام یک گروه تروریستی که قصد انفجار در نماز جمعه تهران را داشتند، ناظر بر گزارش وزیر محترم اطلاعات در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.
دبیر خانه مجمع تشخیض مصلحت نظام در ادامه می افزاید: این‌گونه گزارش‌ها که عملکرد سربازان گمنام امام زمان را نشان می‌دهد طی ماه‌های گذشته توسط مقامات اطلاعاتی و امنیتی به‌ویژه وزیر محترم اطلاعات، رسانه‌ای شده بود.
این اطلاعیه در پایان تصریح می کند: لازم به ذکر است این نهاد، شکایت و پیگیری‌های حقوقی، علیه رسانه‌های خاطی را حق قانونی خود می‌داند.
گفتنی است روز گذشته معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: گزارشی دال بر عملیات انتحاری داعش در نماز جمعه تهران نداشتیم. حسین ذوالفقاری افزود: ممکن است در گذشته‌های دور چنین مواردی بوده است اما گزارش جدیدی در این زمینه نداشته‌ایم.
این صحبت در واکنش به سخنان محسن رضایی بود که پیش تر با بیان اینکه چندی پیش یک تیم تروریستی داعش وارد کشور شده‌ بود گفت: این گروهک سه ماه پیش قصد عملیات انتحاری در دانشگاه تهران داشتند که از سوی نیروهای امنیتی و سپاه این مجموعه متلاشی شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: