دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
پیگیری روز
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از برگزاری جلسات تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با حضور طراحان تحقیق و تفحص و محمدباقر قالیباف خبر داد.
صدیف بدری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مورخ ۷ مهر با ۲۱ امضاء در کمیسیون عمران اعلام وصول شد و از این تاریخ شهرداری تهران ۱۵ روز فرصت دارد تا اسناد، مدارک و مستنداتش را جهت بررسی به کمیسیون بفرستد، مکاتبه این کار انجام شده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس ادامه داد: به دلیل تعطیلی هفته آینده مجلس به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، اولین جلسه کمیسیون با متقاضیان تحقیق و تفحص در مورخ یکشنبه ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود. اگر طراحان پس از بحث و تبادل نظر درباره دلایل تحقیق و تفحص همچنان بر خواسته خود پافشاری داشتند و انصراف ندادند ۱۰ روز بعد یعنی در مورخ ۵ آبان با حضور متقاضیان تحقیق و تفحص و شهردار تهران مسئله مورد رسیدگی قرار گرفته و تکلیف تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مشخص می‌شود.
گفتنی است روز گذشته یک عضو هیأت رییسه فراکسیون امید مجلس از ارجاع طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به کمیسیون عمران خبر داد. محمود صادقی با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: با توجه به ارجاع شدن این طرح به کمیسیون عمران، کمیسیون عمران با شهرداری مکاتبه کرده و طبق آیین‌نامه داخلی مجلس درخواست پاسخ کرده است. نماینده مردم تهران در مجلس،‌ گفت: بنابراین شهردار باید برای پاسخ به کمیسیون عمران بیاید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: